Ga naar inhoud
Sidebar tonen Sidebar tonen

Dat kan ik ook!

Geplaatst:

Henri Kroeze

Toegangsweg naar onze dorpskern...

bereikbaar1.jpg

bereikbaar2.jpg

Vanavond even in mekaar geflansd, ben benieuwd hoe lang het blijft hangen! Zo'n A4-tje is dan toch maar een klein dingetje..

Ik ben geinspireerd door een artikel dat ik vandaag las over guerilla marketing... :D

... doet leuke dingen op internet ...

Featured Replies

Geplaatst:

Ard-Sc

Ik vind hem leuk. Maar mijn mening is wel gekleurd, ik houd wel van dit type positieve burgerlijke ongehoorzaamheid (deugnieterij dus ..)

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Erg leuk gevonden. Als ondernemer moet je creatief kunnen zijn om de aandacht te richten op het bedrijf.

Geplaatst:

Goofy

Dit is voordeliger dan bijv. Google Adwords. Ben benieuwd of na het ophangen van het bordje er ook een stijging waar te nemen is qua aantallen sitebezoekers.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Nu moet je dus niet op je lauweren gaan rusten: schrijf een kort persberichtje naar lokale media (voeg een mooie high-res foto bij), en je krijgt nog wat extra aandacht. Daarnaast zou je dit eenvoudig uit kunnen breiden door bijvoorbeeld op de stadsplattegronden soortgelijke briefjes te hangen met 'TinyToyCars is altijd gemakkelijk te vinden' of iets dergelijks, dan creëer je een interessant herhalingseffect. Verover Voorwinden volledig met dit soort ludieke briefjes, dat vergroot de kans flink dat mensen veel meer over je gaan praten. Succes!

Geplaatst:

Henri Kroeze

• Auteur

Owww, thanks, dat zijn leuke tips!!! Ga ik wat mee doen!!

Geplaatst:

nonex.nl

Waarom denk ik bij Tinytoycars nu juist aan foto's van Tiny garages, die op de stoeprand, of op een plint van een gebouw zitten met de verwijzing naar Tinytoycars.com? Ik kon niet zo snel de jusite Tiny garage vinden, amar je begrijpt het principe. Nog cooler: sluit een deal met Kwikfit, dat je om de hoek van ieder van hun pand zo'n ding mag maken.

tinytoy.thumb.gif.9dd13dd2915badeafd68e40afa32cfc0.gif

Geplaatst:

djluc

Het mag wel wat groter hoor ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

nonex.nl

Op 10-7-2007 om 08:26, djluc zei:

Nee, juist subtieler: of precies 1/64 (dan wordt 1 verdieping 5 cm, da's wel erg klein) maar anders gewoon 30-40 cm. hoog. Het moet juist geen reclamebord zijn, maar een heel subtiel klein garagetje. Valt minder op, maar de verbazing is dan groter.

Geplaatst:

djluc

Op 10-7-2007 om 08:40, nonex.nl zei:

Op 10-7-2007 om 08:26, djluc zei:

Nee, juist subtieler: of precies 1/64 (dan wordt 1 verdieping 5 cm, da's wel erg klein) maar anders gewoon 30-40 cm. hoog. Het moet juist geen reclamebord zijn, maar een heel subtiel klein garagetje. Valt minder op, maar de verbazing is dan groter.

Ik bedoel dat A4tje, kan je toch vrijwel niet lezen vanuit de auto!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Geplaatst:

Henri Kroeze

• Auteur

Ook een goed idee!

Ik had een tijdje terug hier een variant op bedacht: zet een kleine garage met een drietal autootjes bij iedere dokter, garage, tandarts, ziekenhuis, waar van die 'lego' speeltafels staan...

Ik kwam er echter al snel achter dat dat een prijzige operatie wordt...

Geplaatst:

Henri Kroeze

• Auteur

Helaas, de werkzaamheden zijn al gereed en de borden zijn verwijderd...

Ach, toch even mijn 5 minuten vertier gehad! ;)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.