Korte vraag aan alle forumleden hier: sinds kort ben ik eigenaar van een eigen bedrijf, dat internetformules ontwerpt en in de markt zet. Binnen de organisatie ben ik eigenlijk nog op zoek naar een jong iemand, bij voorkeur een student in de marketing-tak, om mij te helpen met vraagstukken en ideeën op commercieel vlak. Heeft iemand van jullie ervaring met het werven van zulke personen? Is daar online een platform voor?Heb dit tot op heden namelijk nog niet kunnen ontdekken. Alvast bedankt!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DoelpuntNL
DoelpuntNL
Korte vraag aan alle forumleden hier: sinds kort ben ik eigenaar van een eigen bedrijf, dat internetformules ontwerpt en in de markt zet. Binnen de organisatie ben ik eigenlijk nog op zoek naar een jong iemand, bij voorkeur een student in de marketing-tak, om mij te helpen met vraagstukken en ideeën op commercieel vlak. Heeft iemand van jullie ervaring met het werven van zulke personen? Is daar online een platform voor?Heb dit tot op heden namelijk nog niet kunnen ontdekken. Alvast bedankt!
Gr. Paul
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13032-waar-studentenstagekrachten-vinden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag