Ik begin binnenkort een huizensite in het buitenland. Ik wil dit met zo min mogelijk kosten opzetten.
Mijn vraag is: Is het mogelijk, om kosten te besparen, om samen te werken met een andere huiszensite en niet een totaal nieuwe site te ontwikkelen, maar alleen een nieuw "gezicht".
Is dit in andere sectoren ook gebruikelijk?
Wie heeft hier ervaring mee, wat zijn deze?
[Edit door Jeroen bakker: ik heb even je titel verduidelijkt, dan weten anderen ook preciezer waar dit over gaat]
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Gats34
Gats34
Ik begin binnenkort een huizensite in het buitenland. Ik wil dit met zo min mogelijk kosten opzetten.
Mijn vraag is: Is het mogelijk, om kosten te besparen, om samen te werken met een andere huiszensite en niet een totaal nieuwe site te ontwikkelen, maar alleen een nieuw "gezicht".
Is dit in andere sectoren ook gebruikelijk?
Wie heeft hier ervaring mee, wat zijn deze?
[Edit door Jeroen bakker: ik heb even je titel verduidelijkt, dan weten anderen ook preciezer waar dit over gaat]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13071-webbedrijf-bouwen-op-whitelabel-product-van-concurrent/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag