Ik ben opzoek naar een webshop waar ik alleen affiliate producten in aanbiedt. Het is de bedoeling dat men het bij mij kan bestellen en de link dan doorgaat naar de desbetreffende affiliate.. Is dit mogelijk of kom je er niet onderuit dat de bezoeker dit bij de affiliate moet bestellen en dus mijn site verlaat?
Het liefste laat ik de bezoeker in de waan dat alles op mijn site te koop is en ook gekocht wordt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sjglas
sjglas
Beste allemaal,
Ik ben opzoek naar een webshop waar ik alleen affiliate producten in aanbiedt. Het is de bedoeling dat men het bij mij kan bestellen en de link dan doorgaat naar de desbetreffende affiliate.. Is dit mogelijk of kom je er niet onderuit dat de bezoeker dit bij de affiliate moet bestellen en dus mijn site verlaat?
Het liefste laat ik de bezoeker in de waan dat alles op mijn site te koop is en ook gekocht wordt.
Alvast hartelijk dank voor de reactie!
Met vriendelijke groet,
[titel aangepast - mod]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13183-shop-met-links-naar-affiliate/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag