Ga naar inhoud

Is mijn website duidelijk genoeg?

Geplaatst:

Gast Verwijderd account

Hallo allemaal :),

Ik ben nieuw hier. Mijn naam is Marc Ik heb sinds kort een nieuwe website in elkaar gezet en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Dit is de website www.lotenclub.nl

Is het overzichtelijk, duidelijk, wel of niet saai en spreekt het aan?

Ik heb al wat klanten, maar ik ben nog bezig met de marketing. Ik hoop dat meer mensen het aanspreekt.

Laat maar weten of het design/ indeling wel of niet goed is. Alvast bedankt,

Marc

Featured Replies

Geplaatst:

tsagld

Ondertussen 80 deelnemers en meer dan 320 euro inleggeld voor de koninginnedagloterij, met nog een tijdje te gaan. Hij gaat lekker, en geen reacties meer van de Staatsloterij.

Van de deelnemers krijg alleen maar positieve reacties.

Geplaatst:

sammy_d

Cool! ;D

Goed om weer te horen dat blaffende honden niet bijten. Misschien moet je je ook opgeven voor sprout challenger. Lotendelen.nl daagt Staatsloterij uit.

Goed ook dat je je niet hebt laten bangmaken/intimideren door voorgaande posters. Keep up the good work.

Geplaatst:

tsagld

Thanx. De topicstarter heeft zich overigens wel laten intimideren en is gestopt met zijn activiteiten. Jammer eigenlijk.

Geplaatst:

sammy_d

Thanx. De topicstarter heeft zich overigens wel laten intimideren en is gestopt met zijn activiteiten. Jammer eigenlijk.

Yep, hij is voor 't ondernemerschap:

geschikt

niet geschikt [ X ]

laat zich te makkelijk uit te veld slaan (lees: lullen)

• 1 month later...
Geplaatst:

tsagld

Mijlpaal: Afgelopen vrijdag heeft www.LotenDelen.nl de 100 deelnemers bereikt, en gisteren is voor het eerst de 500 euro inzet gepasseerd.

Nog altijd geen tegengas van wat voor organisatie dan ook...

• 1 month later...
Geplaatst:

tsagld

En wederom een mijlpaal op LotenDelen.nl. De inzet voor juli heeft de 1000-euro grens gepasseerd...

Geplaatst:

Stephan P

Ik zou je website wat vrolijker/kleurrijker maken de site oogt te zakelijk. Bij mij nodigt het nog niet uit om door te klikken.

Geplaatst:

tsagld

Ik heb geprobeerd het midden te zoeken tussen zakelijk en niet-zakelijk. Het moet engiszins zakelijk overkomen om de betrouwbaarheid te benadrukken.

Maar heb je specifieke suggesties?

• 2 months later...
Geplaatst:

tsagld

Ondertussen is de layout iets gewijzigd, en zijn er mogelijkheden toegevoegd voor adverteerders.

Dat loopt enigszins, zo levert het toch nog iets op en blijft het gratis voor de deelnemers.

Geplaatst:

Marc Schepper

Waarom maak je de layout niet wat mooier, het ziet er zo technisch uit. Het is nu niet echt een layout waarvan ik denk goh wat een mooie site eens kijken wat er allemaal op staat.

Die grafiekjes en overzichtjes maken het voor mij iets te wetenschappelijk. Het gaat er toch om dat mensen geld inleggen en samen prijzen winnen? Zet er wat plaatjes op die rijkdom en winnen uitstralen.

Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via

www.profilerecruitment.nl

Geplaatst:

tsagld

Tja, ik ben geen designer, maar ik zal eens kijken of ik wat aardigs kan vinden. Suggesties?

Geplaatst:

tsagld

Tof! Dank je wel.

• 2 weeks later...
Geplaatst:

tsagld

Goed, de nieuwe layout van de website is zojuist live gezet.

Beter zo?

• 1 year later...
Geplaatst:

tsagld

Nog steeds uitsluitend positieve reacties en geen bedreigingen vanuit de Staatsloterij. Ruim 360 deelnemers ondertussen en steeds groter wordende inzetten.

Ik verdien er niets aan, maar vind het steeds leuker worden.

Geplaatst:

Nico Schouten

Edit: URL doet het niet meer...

Om dat plaatje te zien vraagt de site om een username en password. ???

dat zie ik nu dus verschijnen als ik deze discussie bekijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.