Sinds dit jaar Mei heb ik mijn eigen bedrijfje. Ik run dit bedrijfje naast mijn drukke studie. Ik heb dus niet heel erg veel opdrachten gedaan, maar wel zoveel als mogelijk. Nu kreeg ik van de week een brief van de belasting, dat er een inspecteur langs komt om de boel door te spitten.
Nu heb ik naar mijn idee mijn boekhouding perfect in orde, maar toch begrijp ik niet wat deze inspecteur komt doen. Hij zegt ongeveer 3 uur tijd nodig te hebben, maar dat lijkt me nog al veel voor een boekhouding van enkele regels.
Iemand ervaring met zo'n bezoek? Welke rechten heeft deze persoon?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
spruce
spruce
Sinds dit jaar Mei heb ik mijn eigen bedrijfje. Ik run dit bedrijfje naast mijn drukke studie. Ik heb dus niet heel erg veel opdrachten gedaan, maar wel zoveel als mogelijk. Nu kreeg ik van de week een brief van de belasting, dat er een inspecteur langs komt om de boel door te spitten.
Nu heb ik naar mijn idee mijn boekhouding perfect in orde, maar toch begrijp ik niet wat deze inspecteur komt doen. Hij zegt ongeveer 3 uur tijd nodig te hebben, maar dat lijkt me nog al veel voor een boekhouding van enkele regels.
Iemand ervaring met zo'n bezoek? Welke rechten heeft deze persoon?
Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter
www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/13436-belastinginspecteur-op-de-stoep/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag