• 0

Hoe meet je het imago van je klant?

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 1

Een snelle, maar niet helemaal wetenschappelijke manier is om een steekproef te doen onder een aantal respondenten en ze te vragen wat ze vinden van bedrijf X. Je kunt spontane antwoorden vragen of meerkeuze.

Als je dit gedegener wil aanpakken wordt het alweer minder 'snel', want dan zul je beter moeten gaan bepalen wat je precies wil achterhalen, wat exact het gewenste imago is van de klant, of ze wel onderscheid maken tussen imago en identiteit (je identiteit is wat je wil uitstralen, imago is hoe het ervaren wordt en je kunt dit nooit 100% dicteren/beheersen), enzovoorts.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    2 leden, 60 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.