• 0

Internet en telefonie - welke provider?

Deze vraag zal vast al gesteld zijn maar ik kan het niet vinden dus hierbij alvast mijn excuses.

 

Welke internet en telefonieprovider gebruiken jullie en wat zijn jullie ervaringen hiermee?

 

Ik zit namelijk rond te kijken en zie een aantal interessante aanbieders maar m'n zakenpartner neigt toch naar KPN. En dat zonder geldige reden. Gewoon omdat KPN bekend is en betrouwbaar over zou komen.

 

Ik vraag me af hoe dat bij jullie is. Neigt een ieder naar KPN terwijl dat zeer zeker niet de beste en al helemaal niet de snelste is?

 

Of hebben jullie het wel ergens anders geprobeerd?

 

Speedlinq, Telfort, Orange, Alice, Ticali of iets anders?

 

[titel aangepast - mod]

www.soesannawerkt.nl

Bedrijfsondersteuning en personeelsbemiddeling.

 

Op 2 januari opening en website online!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb IDSN van KPN gecombineerd met adsl van Planet (eigenlijk ook KPN), gecombineerd met hosting bij Planet. Ik vondt het altijd redelijk aan de prijs, maar Planet heeft zelden downtime. Ze zijn niet de klantvirendelijkste: het heeft een tijd geduurd voordat je eenvoudige scripts zoals een htaccess kon laten draaien op hun servers.

 

Maar over het internet: ik vondt dat ook altijd redelijk aan de prijs, totdat ik van veel klanten en freelancers de opmerking kreeg dat ik wel heel snel internet had. Nooit gerealiseerd, maar ik haalde hier een programma binnen in een kwartier waar een ander drie kwartier nodig had.

Link naar reactie
  • 0

Eerste kantoor wanadoo internet, een van de goedkoopste versies. Nu een paar weken nieuw kantoor en hebben wij voor xs4all gekozen, een dikke versie; niets anders dan drama 20 keer per dag down.... Ik ben echt blij dat ik een umts kaart heb

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Een goede internetverbinding staat of valt met de kwaliteit van de koperlijn naar je locatie. Is die niet goed dan kun je de duurste en snelste nemen maar dan wordt het nog niks.

 

Ik ben een enorm fan van XS4ALL, niet alleen doordat de verbinding gewoon erg goed is maar ook door de vele extra's. In 4 jaar XS4ALL heb ik 1 keer storing gehad.

 

Voor telefonie zou je kunnen kijken naar een goeie voip provider, voordeel is dat je dan snel en eenvoudig kunt uitbreiden. Let wel dat je dan ook een dikke internetpijp nodig hebt.

 

Het is allemaal heel erg afhankelijk van hoeveel en hoe het allemaal gebruikt gaat worden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 248 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.