Loesanna

Junior
  • Aantal berichten

    27
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    ondernemer in spe
  • Geslacht
    Female
  • Voornaam
    Soeshma
  • Achternaam
    Bihari
  • Bedrijfs- of organisatienaam
    Soesanna Werkt.
  • Websiteadres

Bedrijfsinfo

  • Plaats
    Amsterdam
  • Telefoonnummer
    0634501604
  • Branche
    Toerisme

Loesanna's trofeeën

  1. Ik kijk en lees zowat alle reclamefolders en flyers die ik krijg altijd wel door dus als ik iets aparts als een propje ofzo zou krijgen dan zou ik er zeker wel naar kijken.
  2. @Loesanna: Tja, dan los je 1500 euro af terwijl je er maar 1000 leent. Beste Elocal, je betaald per 6 maanden rente. Dat staat is de tekst die je zelf hebt aangeleverd. Schoolmeester heeft het op de meest eenvoudig mogelijke manier uitgelegd. Lees en reken. Zet de cijfers zelf op een rijtje. Ik raad je aan om geen overeenkomst af te sluiten als je niet begrijpt wat er in staat. Het was ook een klein voorbeeldje, in principe is het per half jaar. Dus hij zou er eigenlijk een aflossingsvrije periode van een jaar in moeten opnemen en dan 4 keer 25% aflossen óf maar 2 jaar lenen en dan alles binnen 2 jaar aflossen. Ik heb onlangs ook zo een contractje opgesteld en het is wel goed gegaan. Ik denk dat de topicopener even goed moet nadenken wat hij nou wilt. Ik heb een lening van 6 maanden waarbij ik aan het eind van die 6 maanden alles in 1 keer terugbetaal. Daarnaast ben ik vrij om, als ik het geld eerder al heb, dat binnen die 6 maanden terug te betalen. Misschien is dat een betere constructie voor hem?
  3. Is dit ook voor een VOF (2 personen)? In principe is een VOF gewoon 2 eenmanszaken bij elkaar dus dan kan ik dit ook wel gebruiken of zeg ik nu iets doms?
  4. Vul het financiele deel van een ondernemingsplan in en kijk hoe je ervoor staat. De bank wil dat je rond de 30% erin steekt. Als je geld nodig hebt voor verbouwingen en het uiteindelijk gratis voor elkaar krijgt dan telt dat ook als inbreng. Gebruik vooral in het begin veel van je eigen spullen. Je oude pc, printer etc etc.
  5. De lening heeft een looptijd van drie jaar met een aflossingsperiode van drie jaar. De aflossing van de lening zal per 14 december 2007 aanvangen. De aflossing bedraagt 25% van het geleende bedrag per half jaar exclusief 3% rente welke tevens per half jaar over de openstaande lening zal worden afgelost. Het staat de schuldenaar vrij om de openstaande lening te allen tijde gedeeltelijk of geheel vroegtijdig af te lossen."
  6. Ik heb wel een uitzendbureau maar geen met alleen maar polen ofzo. Wat wil je nu precies weten?
  7. Google: CAO www.nbbu.nl www.abu.nl
  8. tauro.nl regus.nl euro offices funda in bussiness startersgoed.nl
  9. Bedrijfsondersteuning van kleine bedrijven en personeelsbemiddeling. Simpel gezegd werving en selectie waarbij er ook een mogelijkheid is voor kleine bedrijven zónder extra werkplekken om het werk bij ons op kantoor te laten verrichten. Denk hierbij aan de (achterstallige) administratie, postverwerking, reclamecampagnes e.d.. We in principe al gestart maar op 2 januari is er een officiele opening. (Dan is de website ook af.)
  10. Geweldig idee! Ik had ook al zoiets bedacht maar dan eerst voor startende ondernemers en later voor wat oudere. De term "bedrijfsondersteuning" kwam in eerste instantie daarvandaan maar is op dit moment verandert in personeelsservice. Bedrijfsondersteuning in z'n geheel zal ik later ook nog wel gaan aanbieden, en dan wel het volledige pakket van advies tot aan daadwerkelijke werkzaamheden in zo een bedrijf.
  11. Als het mogelijk is dan voer je gewoon meteen al je ideetjes in 1 keer uit. Als je dan toch al bezig bent dan bouw je zo een netwerk op. Geef het allemaal een herkenbare/gelinkte naam zodat mensen weten dat het van jou is. Mocht je daar geen geld voor hebben, plan dan van te voren wanneer je wat wilt gaan doen. Bijv. nu 1 idee uitwerken (beetje geld verdienen en ervaring opdoen) , over 6 maanden de volgende etc. Ik ben nu ook bezig met alles wat ik ooit bedacht heb uit te werken en dan plannen hoe ik dat allemaal aan ga pakken. Op 1 januari 2009 wil ik toch al redelijk wat opgestart hebben. De eerste 2 zijn al bijna af. Op 2 januari 2008 is de opening van Soesanna Werkt. en in februari komt de volgende.
  12. Ik heb in de afgelopen 3 maanden geeneen keer in het handelsregister kunnen kijken omdat ik juist na 12en pas actief bezig ben met dit soort dingen. Ik vind het echt heel slecht geregeld. Als het per sé offline moet zijn dan kunnen ze dat ook wel na 2 uur ofzo doen.
  13. Dat kan wel eens tricky zijn. Als ik het ontwerp zo zie is het een ding dat behoorlijk wat wind vangt, dus lichtgewicht geeft geheid problemen. Voor tijdelijke plaatsing in horeca en dergelijke hoeft wat gewicht verder geen probleem te zijn - je lepelt ze zo op met een heftruck en kunt ze gestapeld opslaan. In dat geval vallen particulieren dus al af. En dan zou je het dus alleen bij horecagelegenheden moeten proberen die daadwerkelijk gebruik van een heftruck kunnen maken. Al met al een slecht plan dus. Of er moet een beperkte doelgroep gekozen worden en dan alles naar hun wensen aanpassen. In dat geval maak je de producten duurder maar wordt het door de mogelijkheden voor reclame op de "bankjes" wel wat betaalbaarder. De koper kan er weer wat geld aan verdienen.
  14. Kijken of een naam al bestaat: Google/internetadressen/Gouden gids/KVK. Kijken of een website al geregistreerd staat of vrij is: www.sidn.nl Als het een bedrijf is dat je ooit weer wilt gaan verkopen dan kun je het beste een praktische naam gebruiken. Gewoon een woordspeling ofzo. Als je het wilt houden dan is je eigen naam (voor of achternaam) misschien wel het beste.
  15. Ik snap het niet. Als je uitleg geeft dan kunnen wij misschien wel klanten worden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.