Featured Replies

Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PaulGo
Afgelopen maandag was er weer een uitzending van Dragons Den op de BBC. Erg interessant , vooral omdat je zag hoe het alle kandidaten na afloop verging. Zowel succesvolle als afgewezen ondernemers boekten toch behoorlijk wat succes.
Daarom vroeg ik mij af hoe het nu met de kandidaten zowel bij de Nedrelandse Dragons Den als het Beste Idee van Nederland zou gaan?
Lukt het de kaften-man Bo al aardig? Op de site van Dragons Den lijkt een of andere duistere figuur alleen maar zijn gal tespuien over deze uitvinding. Dat overkomt mij ook vaak .Zij gunnen je gewoon geen enkel succes hier. Deze bejegening frustreert veel innovatie.
Bij het Beste Idee zag je dat ook. Die milieufreak in de jury kraakte allemaal uitvindingen af die niet in zijn straatje pasten: bijv. de haargel en het electrische horrensysteem.
De uitvindingen die hij wel goed vond, zoals die "geniale" WC rolhouder, hoe is het hemelsnaam daar mee afgelopen???
Hebben jullie al produkten van de DragonsDen of het Beste Idee in de winkels gezien??