Tsja de topictitel is misschien een beetje warrig, maar hier een hypothetische stelling:
Zou ik de domeinnaam www.toyota-dakdragers.nl mogen claimen en gebruiken om dakdragers speciaal voor toyota's te verkopen?
Natuurlijk ga ik helemaal geen dakdragers verkopen maar het is dan ook een hypothetische stelling ;D
Het gaat dus echt even om een bestaande merknaam i.c.m. met een accesoire, een nichemarkt waar ik me op wil gaan focussen in de toekomst. Ik ben alleen bang dat gebruik van de bestaande merknaam niet is toegestaan.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
HenkHenk
HenkHenk
Tsja de topictitel is misschien een beetje warrig, maar hier een hypothetische stelling:
Zou ik de domeinnaam www.toyota-dakdragers.nl mogen claimen en gebruiken om dakdragers speciaal voor toyota's te verkopen?
Natuurlijk ga ik helemaal geen dakdragers verkopen maar het is dan ook een hypothetische stelling ;D
Het gaat dus echt even om een bestaande merknaam i.c.m. met een accesoire, een nichemarkt waar ik me op wil gaan focussen in de toekomst. Ik ben alleen bang dat gebruik van de bestaande merknaam niet is toegestaan.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/14488-merknaam-icm-nevenproduct/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag