Ik ben een bedrijfje gestart voor grafische vormgeving en webdesign.
Nou ben ik langs de bank gegaan voor advies voor verzekeringen. Ook heb ik in mijn omgeving wat informatie gevraagd maar ik kom er niet uit. Misschien dat iemand mij hier wat hulp kan aanbieden.
Zelf wilde ik een rechtsbijstandverzekering. Dit is mij afgeraden omdat mijn facturen daar waarschijnlijk niet hoog genoeg voor zijn en ik in principe alleen arbeidsuren kwijtraak (door de bank)
Wel heb ik het advies gekregen voor een aansprakelijkheidsverzekering. Ik vraag me af of ik hier goed aan doe. In principe regel ik alles vanaf mijn bureau en kom ik niet echt in 'contact'met mensen. Dit gebeurd namelijk grotendeels via de e-mail of telefoon. In mijn algemene voorwaarden staat bijvoorbeeld dat ik niet aansprakelijk ben voor winstverlies, klantverlies ed.
Is dit genoeg? Of is het toch verstandig op een aansprakelijkheidsverzekering te nemen ondanks dat de kans klein is dat ik iemand lichamelijk letsel aanbreng.
Wat vinden jullie van het advies van de rechtsbijstandverzekering?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Danielle L
Danielle L
Ik ben een bedrijfje gestart voor grafische vormgeving en webdesign.
Nou ben ik langs de bank gegaan voor advies voor verzekeringen. Ook heb ik in mijn omgeving wat informatie gevraagd maar ik kom er niet uit. Misschien dat iemand mij hier wat hulp kan aanbieden.
Zelf wilde ik een rechtsbijstandverzekering. Dit is mij afgeraden omdat mijn facturen daar waarschijnlijk niet hoog genoeg voor zijn en ik in principe alleen arbeidsuren kwijtraak (door de bank)
Wel heb ik het advies gekregen voor een aansprakelijkheidsverzekering. Ik vraag me af of ik hier goed aan doe. In principe regel ik alles vanaf mijn bureau en kom ik niet echt in 'contact'met mensen. Dit gebeurd namelijk grotendeels via de e-mail of telefoon. In mijn algemene voorwaarden staat bijvoorbeeld dat ik niet aansprakelijk ben voor winstverlies, klantverlies ed.
Is dit genoeg? Of is het toch verstandig op een aansprakelijkheidsverzekering te nemen ondanks dat de kans klein is dat ik iemand lichamelijk letsel aanbreng.
Wat vinden jullie van het advies van de rechtsbijstandverzekering?
Grafisch vormgever en webdesigner bij www.bureau-daan.nl
Kunstenaar en sieradenontwerper bij www.artbydaan.nl
Maar bovenal altijd ondernemend en creatief 👩🏻🎨❤️
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15091-grafische-vormgeving-verzekering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag