Als zelfstandig verpleegkundige werk ik al geruime tijd. De administratie heb ik goed op orde, met behulp van een administratieburo. Mijn praktijk loopt redelijk goed. Al langere ben ik geen starter meer. Toch moeten de (para)medici, de zelfstandigen die geregistreerd zijn in het BIG-register, zich verplicht inschrijven per 1 juli a.s. bij de KvK.
Dit omdat er Europese regels voor zijn opgesteld. Dat vind ik persoonlijk erg jammer en onnodig.
Laat het toch zoals het nu loopt. Het gaat toch prima zo.
Men is toch tegen een verdere marktwerking in de zorg. Maar we moeten ons wel bij de kamer van KOOPHANDEL in laten schrijven....
(Maar we zijn toch al lang geregistreerd...,bij dat BIG register.)
m.v.g., Annelies Blekman te Nieuwegein
Ik werk als zelfstandig verpleegkundige in de regio Utrecht. Daarnaast heb ik een digitaal boek geschreven voor startende zelfstandige zorgverleners.( 280 blz. ). Een handleiding om te starten en een goede praktijk uit te bouwen.
Verder geef ik cursussen, o.a. aan opleidingen in de gezondheidszorg.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
annelies58
annelies58
Als zelfstandig verpleegkundige werk ik al geruime tijd. De administratie heb ik goed op orde, met behulp van een administratieburo. Mijn praktijk loopt redelijk goed. Al langere ben ik geen starter meer. Toch moeten de (para)medici, de zelfstandigen die geregistreerd zijn in het BIG-register, zich verplicht inschrijven per 1 juli a.s. bij de KvK.
Dit omdat er Europese regels voor zijn opgesteld. Dat vind ik persoonlijk erg jammer en onnodig.
Laat het toch zoals het nu loopt. Het gaat toch prima zo.
Men is toch tegen een verdere marktwerking in de zorg. Maar we moeten ons wel bij de kamer van KOOPHANDEL in laten schrijven....
(Maar we zijn toch al lang geregistreerd...,bij dat BIG register.)
m.v.g., Annelies Blekman te Nieuwegein
Ik werk als zelfstandig verpleegkundige in de regio Utrecht. Daarnaast heb ik een digitaal boek geschreven voor startende zelfstandige zorgverleners.( 280 blz. ). Een handleiding om te starten en een goede praktijk uit te bouwen.
Verder geef ik cursussen, o.a. aan opleidingen in de gezondheidszorg.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15121-para-medici-verplichte-inschrijving-kvk/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag