Ik wil graag wat advies, ik zal jullie mijn situatie even uitleggen.
Ik werk al geruime tijd als DJ, dit doe ik op een 3-tal vaste plekken waar ik op de loonlijst sta. Omdat ik in de afgelopen jaren natuurlijk redelijk wat contacten heb opgebouwd krijg ik steeds meer telefoon met aanvragen. Echter willen al deze opdrachtgevers een factuur zien terwijl ik nu dus nog niet kan factureren.
De opdrachten die ik per jaar buiten mijn 3 tal vaste plekken waar ik op de loonlijst sta zouden komen op een 10 tot 15 opdrachten.
Wat moet ik nu regelen om te kunnen gaan factureren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
lgeraeds
lgeraeds
Ik wil graag wat advies, ik zal jullie mijn situatie even uitleggen.
Ik werk al geruime tijd als DJ, dit doe ik op een 3-tal vaste plekken waar ik op de loonlijst sta. Omdat ik in de afgelopen jaren natuurlijk redelijk wat contacten heb opgebouwd krijg ik steeds meer telefoon met aanvragen. Echter willen al deze opdrachtgevers een factuur zien terwijl ik nu dus nog niet kan factureren.
De opdrachten die ik per jaar buiten mijn 3 tal vaste plekken waar ik op de loonlijst sta zouden komen op een 10 tot 15 opdrachten.
Wat moet ik nu regelen om te kunnen gaan factureren?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15503-factureren-voor-een-aantal-opdrachten-per-jaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag