Ga naar inhoud
Geplaatst:

TwaBla

Krijg nu al twee dagen regelmatig deze mededeling op een overigens toch al trage Google:

can’t open the page “http://www.google.nl/search?q=Google+%22server+is+busy%22&hl=nl&pwst=1&start=20&sa=N” because the server unexpectedly dropped the connection, which sometimes occurs when the server is busy. You might be able to open the page later.

Raakt de zoekmachine overhit? Is er teveel verkeer?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Featured Replies

Geplaatst:

Pukje Piet

Wat voor internetverbinding heb je? Via welke provider? Heb je een snelheidsmeting gedaan van je verbinding?

Is Google de enige site met problemen?

Hier totaal geen problemen...

Topic staat nu al op #2 in Google. ;D

Geplaatst:

TwaBla

• Auteur

Google is de enige met problemen. Anders had ik het elders gezocht.

Waar staat welk topic op #2? 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Waar staat welk topic op #2? 8)

Eerste - hier...

Geplaatst:

TwaBla

• Auteur

Ja, zo kan ik ook op #1 komen. Hoe snel gaan we naar de top met het woordje "pruttelportret"?

Enfin. Er zou iets met het netwerk upstream kunnen zijn, want ik krijg nu deze melding.

Proxy Error

The proxy server received an invalid response from an upstream server. The proxy server could not handle the request GET <...>.

Reason: Error reading from remote server.

Geplaatst:

willemj

Overbelasting bij je provider dus. Proxy uitzetten voor MSIE en voor firefox. Als je pech hebt gebruikt je provider een automatische proxy in welk geval een andere provider een oplossing is ;-)

Geplaatst:

renep

Proxy Error

Proxy server? Die heb ik voor het laatst in 1998 gebruikt. Meteen uitzetten in je browsersettings!

Geplaatst:

TwaBla

• Auteur

Staat helemaal niet aan. 8)

Geplaatst:

willemj

Staat helemaal niet aan. 8)

Niet op jouw computer. Misschien gebruikt je provider er wel een? Google eens op 'transparent proxy'.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.