Ga naar inhoud

Hoe overleeft u de oranje-gekte?

Geplaatst:

MirD

Welke acties heeft u ingezet op het succes van oranje?

We zijn benieuwd naar ondernemersinitiatieven. Als we deze via dit forum verzamelen kunnen we er wellicht een mooi nieuwsberichtje van maken op zibb.nl. En tegelijkertijd is het mooi inspiratiemateriaal voor collega-ondernemers.Tenminste, als oranje blijft scoren.

Lees hier hoe het Kruidvat geniet van een stormloop op haar webshop. Simpelweg door bij elk Nederlands doelpunt honderd euro korting te geven op de prijs van een lcd-scherm.

Featured Replies

Geplaatst:

Solitair

Ik weet dat in Italië tijdens het laatste WK een dure stunt is uitgehaald bij de Mediamarkt. Als Italië het WK zou winnen zou je het bestede bedrag opnieuw mogen uitgeven, en wie werd er toen kampioen..

Geplaatst:

Romano Sandee

Ik kijk het niet eens eigenlijk, ga liever zelf wat doen als ik eerlijk ben, maar dan een andere sport... En verder, ik doe er persoonlijk niet aan mee, alleen voor NA het EK heb ik iets gepland aan een actie voor mijn bedrijf ;)

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Romano Sandee

Helaas is het EK wat eerder afgelopen, dan maar wat vroeger starten met mijn After EK weeks...

Ik vraag me af hoeveel ondernemers door het vroegtijdige uitval verlies zullen lijden...? ???

Geplaatst:

TwaBla

Mosterd na de maaltijd. Als de redactie van Zibb interesse heeft in Oranje Ondernemers is het slimmer om wat eerder te beginnen.

Enfin. Rusland wordt kampioen, dus topic kan dicht. 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.