jaspervangent Geplaatst: 27 juli 2008 jaspervangent 2 0 Geplaatst: 27 juli 2008 Via verschillendde websites werd ik verwezen naar dit forum. Ik ben van plan om een eigen onderneming te starten, echter moet ik hiervoor een bedrijsnaam bedenken, iets wat ik lastiger vindt dat ik in eerste instantie gedacht had. De onderneming die ik wil starten is gericht op Internet. De voornaamste diensten die ik zal verlenen zijn website optimalisatie, seo, webdesign en development. Ik heb al wel de nodige informatie gevonden over de voorwaarden waar een goede bedrijfsnaam aan moet voldoen, maar nog steeds lukt het mij niet om een naam te verzinnen waar ik echt over te spreken ben. Hieronder enkele trefwoorden die ik bedacht had om inspiratie uit op te doen: - webdesign - development - programming - expression - inspiration - visual - jasper van gent Is er iemand hier die na het lezen van mijn informatie een goede ingeving krijgt? Link naar reactie
Romano Sandee Geplaatst: 27 juli 2008 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 27 juli 2008 Hier is al een topic voor. Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 27 juli 2008 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 27 juli 2008 Daar is inderdaad al een topic voor, daar graag verder, deze gaat op slot. Synergeon Link naar reactie
Michaelthys Geplaatst: 13 september 2009 Michaelthys 2 0 Geplaatst: 13 september 2009 Hey, Ik zoek ook een bedrijfsnaam. Ik start weldra een VOF (vennootschap onder firma) op en gaan it services aanbieden. Kortom dus; computer reparaties, it support, webdesign, webontwerp, ... Aangezien we ons bevinden in Belgie dienen we niet rekening te houden met de kamer van koophandel maar de kbo: http://kbo-bce-ps.economie.fgov.be/ps/kbo_ps/kbo_search.jsp?Action=SKW De vrije .be domeinen kan je hier controleren: http://www.dns.be/nl/home.php?n=41.001 Wat wij al hadden was: [*] QualIT (kwaliteits IT) [*] UCIT (user centered IT) [*] Metis IT (godin van wijsheid) Verder dan deze zijn we nog niet gekomen. Link naar reactie
Marcel (Up) Geplaatst: 13 september 2009 Marcel (Up) 1,5k 314 Geplaatst: 13 september 2009 Daar is inderdaad al een topic voor, daar graag verder, deze gaat op slot. Slotje verloren ;D ;) Column : "Wat kun je feitelijk en emotioneel verwachten als je besluit te stoppen" Link naar reactie
Frans Sijtsma Geplaatst: 13 september 2009 Frans Sijtsma 8,5k 776 Geplaatst: 13 september 2009 Slotje verloren ;D ;) Klopt, maar gelukkig heb ik hem teruggevonden in een klein donker Admin-hoekje van HL, dus kan hij er alsnog op. ;D Aangezien de post al in het goede topic voor de 2e keer is geplaatst, volgt hier verder geen reactie Palletstellingen, Entresolvoeren en Magazijninrichting - OfficeRepublic Link naar reactie
Aanbevolen berichten