Ik wil per 1 januari als zelfstandige ondernemer gaan beginnen en heb wat praktische vragen/tips nodig:
ik heb € 10k als spaargeld. Is het verstandiger om dit als buffer te houden bij evt. ziekte en geld te lenen van de bank of alles in de zaak te stoppen (dan zou dit nagenoeg opgaan aan auto, materialen en marketing).?
Tevens als ik geld leen wat zijn vaak de zekerheden, risico's en rente %? is Bizzner wellicht wat?Hoop dat iemand me beetje kan wegwijs maken...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
harrepar
harrepar
Ik wil per 1 januari als zelfstandige ondernemer gaan beginnen en heb wat praktische vragen/tips nodig:
ik heb € 10k als spaargeld. Is het verstandiger om dit als buffer te houden bij evt. ziekte en geld te lenen van de bank of alles in de zaak te stoppen (dan zou dit nagenoeg opgaan aan auto, materialen en marketing).?
Tevens als ik geld leen wat zijn vaak de zekerheden, risico's en rente %? is Bizzner wellicht wat?Hoop dat iemand me beetje kan wegwijs maken...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16480-wat-is-verstandig-zelf-geld-in-zaak-stopen-of-geld-lenen-van-bank-vraag-tips/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag