Ik ben bezig met het schrijven van een ondernemingsplan om een bedrijf op te zetten in de paardenhouderij.
Echter loop ik nu vast.
Er zijn zoveel missende kerngetallen en de getallen die er zijn zijn van 2001, 1998, 1990, ook niet echt up-to-date of volledig.
Ik heb al diverse koepelorganisaties gevraagd zoals het KNHS (wat nieteens haar eigen ledental kent), FNRS enz. allemaal zonder resultaten.
Hoe kom ik nu aan een sterk plan zonder deze cijfers.. alles baseren op cijfers van bijn a 10 tot 20 jaar terug heeft dat wel zin, dat was de guldentijd en de gehele economie was toen anders.
Ik heb ook na&ar cijfers van Duitsland, belgie en engeland gezocht maar enkel de laatste heeft enigzins recente cijfers (2006) maar ook deze onvolledig.
Wie weet wat te doen, op dit moment weet ik niet hoe ik verder moet.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SidePass Mandy
SidePass Mandy
Beste,
Ik ben bezig met het schrijven van een ondernemingsplan om een bedrijf op te zetten in de paardenhouderij.
Echter loop ik nu vast.
Er zijn zoveel missende kerngetallen en de getallen die er zijn zijn van 2001, 1998, 1990, ook niet echt up-to-date of volledig.
Ik heb al diverse koepelorganisaties gevraagd zoals het KNHS (wat nieteens haar eigen ledental kent), FNRS enz. allemaal zonder resultaten.
Hoe kom ik nu aan een sterk plan zonder deze cijfers.. alles baseren op cijfers van bijn a 10 tot 20 jaar terug heeft dat wel zin, dat was de guldentijd en de gehele economie was toen anders.
Ik heb ook na&ar cijfers van Duitsland, belgie en engeland gezocht maar enkel de laatste heeft enigzins recente cijfers (2006) maar ook deze onvolledig.
Wie weet wat te doen, op dit moment weet ik niet hoe ik verder moet.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16573-kerngetallen-ontbreken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag