Eerst en vooral sorry als deze post verkeerd geplaatst staat...maar ik weet niet zo goed waar ik hem moet zetten.
Ik ben hier nieuw, maar ik hoop hier wel een leerzame tijd tegemoet te gaan!
Ik ben op zoek naar hulp en advies ivm een idee.
Ik ben zelf nog tewerkgesteld bij de belgische defensie'reeds 10 jaren). Maar ik droom er al lang van om een eigen outdoor adventure bedrijf op te richten. Ik besef maar al te goed dat dit zeer moeilijk is (en dat dit waarschijnlijk niet op mijn eentje kan gedaan worden, maar dat wil ik ook niet, ik zoek partners)...Ik hoop alleen niet dat het onmogelijk is.
Ik ben dus op zoek naar ALLE mogelijke adviezen en raadgevingen die jullie hier voor mij in petto zouden kunnen hebben.
Ik wil hier nog niet alles uit de doeken doen want dat zou een helse lange post geven, en dat is niet aangenaam om te lezen, dus ik zal het houden op dit, en hopen dat jullie erop reageren met advies en of vragen, die ik dan verder kan uitleggen...
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WildCard
WildCard
Hey allemaal,
Eerst en vooral sorry als deze post verkeerd geplaatst staat...maar ik weet niet zo goed waar ik hem moet zetten.
Ik ben hier nieuw, maar ik hoop hier wel een leerzame tijd tegemoet te gaan!
Ik ben op zoek naar hulp en advies ivm een idee.
Ik ben zelf nog tewerkgesteld bij de belgische defensie'reeds 10 jaren). Maar ik droom er al lang van om een eigen outdoor adventure bedrijf op te richten. Ik besef maar al te goed dat dit zeer moeilijk is (en dat dit waarschijnlijk niet op mijn eentje kan gedaan worden, maar dat wil ik ook niet, ik zoek partners)...Ik hoop alleen niet dat het onmogelijk is.
Ik ben dus op zoek naar ALLE mogelijke adviezen en raadgevingen die jullie hier voor mij in petto zouden kunnen hebben.
Ik wil hier nog niet alles uit de doeken doen want dat zou een helse lange post geven, en dat is niet aangenaam om te lezen, dus ik zal het houden op dit, en hopen dat jullie erop reageren met advies en of vragen, die ik dan verder kan uitleggen...
hopend op advies,
met vriendelijke groeten.
Tom
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/16843-outdoor-adventure-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag