Ik heb een eenmanszaak en verwacht over 2008 een resultaat uit mijn onderneming te halen van ongeveer 75K. Wanneer is het nu verstandig om te doteren aan de FOR?
Ik ben eigenlijk niet van plan om tot mijn 65e door te werken en dan te profiteren van het lagere belastingtarief!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RickK
RickK
Beste HL-ers,
Ik heb een eenmanszaak en verwacht over 2008 een resultaat uit mijn onderneming te halen van ongeveer 75K. Wanneer is het nu verstandig om te doteren aan de FOR?
Ik ben eigenlijk niet van plan om tot mijn 65e door te werken en dan te profiteren van het lagere belastingtarief!
Is het dan toch verstandig om te doteren?
Groeten Rick
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17033-doteren-for-ja-of-nee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
57 antwoorden op deze vraag