Extra functie gewenst : markeer-functie

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Ik ben uiterst content met HigherLevel, maar mis toch/al iets.

Soms wil je berichten of delen van onderwerpen, die je gelezen hebt, bewaren om later nog eens te kunnen raadplegen.

Nu is dat in de veelheid van berichten nauwelijks te doen.

Veel websites hebben zo'n markeer-functie, bijvoorbeeld 'My favorites' of 'Onthoud dit'.

 

Kan HigherLevel ook zoiets krijgen?

 

SubRosa : Moving products that move people

&

R.W. Verbrugge Bedrijfseconomisch advies :

http://www.reneverbrugge.nl

Link naar reactie

Ik mis inderdaad ook de mogelijkheid van 'mijn actieve topics': een lijstje van topics waarin ik heb gepost en dus snel kan zien of er nieuwe reacties zijn geweest. (En als het er wel is, dan is het niet echt duidelijk weergegeven want ook na enig zoeken heb ik het niet gevonden.)

Link naar reactie

@Karel: de tekst toont je website wanneer iemand met een hele oude browser op je site komt. Of in dit geval een stuk software gebruikt dat geen frames ondersteunt. Enige 'echte' oplossing is een verbouwing van je website. Maar ik kan zonder problemen stukken van je homepage en producten in m'n 'notes' zetten. Dus niets om je druk over te maken.

Link naar reactie

Als je een post plaatst wordt je de mogelijkheid aangeboden je te abonneren op het onderwerp.

Daarvoor vink je het vakje aan zoals omsingeld in onderstaande afbeelding.

Bij het plaatsen van een nieuwe reactie krijg je automatisch een bericht dat er een nieuwe reactie is geplaatst.

 

hlqq6.jpg

Link naar reactie

Als je een post plaatst wordt je de mogelijkheid aangeboden je te abonneren op het onderwerp.

Daarvoor vink je het vakje aan zoals omsingeld in onderstaande afbeelding.

Bij het plaatsen van een nieuwe reactie krijg je automatisch een bericht dat er een nieuwe reactie is geplaatst.

 

hlqq6.jpg

Die optie heb ik gezien. Maar (sorry) ik zit niet te wachten op een mailbox vol met mailtjes.

Op het forum van bijv. Fok! kun je snel naar de eerste verse reactie in een topic waarin je een reactie hebt geplaatst. Dit werkt snel en je hoeft niet te zoeken,...

Link naar reactie

@Karel: de tekst toont je website wanneer iemand met een hele oude browser op je site komt. Of in dit geval een stuk software gebruikt dat geen frames ondersteunt. Enige 'echte' oplossing is een verbouwing van je website. Maar ik kan zonder problemen stukken van je homepage en producten in m'n 'notes' zetten. Dus niets om je druk over te maken.

 

WIllem,

 

Dank je, mijn eigen website is ca. 10 jaar oud! daaraan kan het liggen. Is gebouwd met ShopFactory 4.51. Bij een bestelling wordt automatisch een orderbevestigig gestuurd: voor mij volstrekt onwenselijk. In ShopFactory 4.51 kon ik nog de "orderbevestiging" (=bindend) veranderen in "ontvangstbevestiging" (=niet bindend), maar in de daaropvolgende versies NIET meer. De orderbevestigingen worden in de volgversies door de programma maker in Australië verstuurd en deze is niet bereid, dat éne woord (order) te vervangen door (ontvangst)........ vandaar nog deze "diesel" versie.

 

Ave, Karel

Link naar reactie

Ik mis inderdaad ook de mogelijkheid van 'mijn actieve topics': een lijstje van topics waarin ik heb gepost en dus snel kan zien of er nieuwe reacties zijn geweest.

 

Ik soms ook. Een optie zou zijn om het aantal icoontjes dat voor elk onderwerp staat uit te breiden met o.a. een icoontje dat "Ik heb hier iets geplaatst en sindsdien is daarop gereageerd" voorstelt.

 

Eigenlijk zou dat icoontje in elk forum moeten bestaan, vind ik.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 159 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.