Ik ben opzoek naar software om de complete administratie/boekhouding voor mijn bedrijf mee te gaan bijhouden.
Ik heb diverse webshops waarin ik producten verkoop.
Ik zoek iets wat ik kan syngroniseren met mijn webshop(s). gaat daarbij om:
* inlezen van orders uit de shops
* maken van facturen (voor verschillende shops verschillende layouts)
* voorraad beheer - voorraad moet gesyncroniseerd worden met de shop. dus als er iets in de shop besteld wordt moet de voorraad aangepast worden. Maar als er via het administratie pakket iets afgeboekt wordt moet dus ook in de shop de voorraad geupdate worden zodat klanten de actuele voorraad in de shop te zien krijgen.
* koppeling internet bankieren programma's
* debiteuren beheer
* bijhouden uitbetalingen aan affiliates
* btw aangifte
* koppeling naar b.v. parcelware
* export functie in diverse formaten om gegevens naar een boekhouder te kunnen sturen (b.v. kunnen importeren in snelstart)
* enz..
Belangrijk is dus in elkgeval de koppeling met de webshop (x-cart) in 2 richtingen.
Tevens is eblangrijk dat het of een online of een netwerk versie is aanegzien het van 2 verschillende locaties benaderbaar moet zijn.
Nu heb ik uiteraard al veel programma's gezien maar lastig om te beoordelen wat hier nu aan voldoet, soms is de website erg onoverzichtelijk maar veelal is de koppeling met een webshop gewoon ene probleem.
Hopelijk hebben jullie hier ervaring mee en kunnen me iets aanraden dat ook nog eens redelijk betaalbaar is.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
member123
member123
Ik ben opzoek naar software om de complete administratie/boekhouding voor mijn bedrijf mee te gaan bijhouden.
Ik heb diverse webshops waarin ik producten verkoop.
Ik zoek iets wat ik kan syngroniseren met mijn webshop(s). gaat daarbij om:
* inlezen van orders uit de shops
* maken van facturen (voor verschillende shops verschillende layouts)
* voorraad beheer - voorraad moet gesyncroniseerd worden met de shop. dus als er iets in de shop besteld wordt moet de voorraad aangepast worden. Maar als er via het administratie pakket iets afgeboekt wordt moet dus ook in de shop de voorraad geupdate worden zodat klanten de actuele voorraad in de shop te zien krijgen.
* koppeling internet bankieren programma's
* debiteuren beheer
* bijhouden uitbetalingen aan affiliates
* btw aangifte
* koppeling naar b.v. parcelware
* export functie in diverse formaten om gegevens naar een boekhouder te kunnen sturen (b.v. kunnen importeren in snelstart)
* enz..
Belangrijk is dus in elkgeval de koppeling met de webshop (x-cart) in 2 richtingen.
Tevens is eblangrijk dat het of een online of een netwerk versie is aanegzien het van 2 verschillende locaties benaderbaar moet zijn.
Nu heb ik uiteraard al veel programma's gezien maar lastig om te beoordelen wat hier nu aan voldoet, soms is de website erg onoverzichtelijk maar veelal is de koppeling met een webshop gewoon ene probleem.
Hopelijk hebben jullie hier ervaring mee en kunnen me iets aanraden dat ook nog eens redelijk betaalbaar is.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17520-boekhoud-voorraad-factureer-software-met-koppeling-naar-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
44 antwoorden op deze vraag