wil mijn webwinkel uitbreiden met artikelen die ik rechtstreeks uit het buitenland wil halen omdat de importeur in nederland deze tegen een veel hogere prijs levert. Nu heb ik een duitse leverancier gevonden die een filiaal in engeland heeft. nu wil het geval dat dezelfde artikelen in engeland 25 % goedkoper zijn dan in duitsland. dus geprobeerd om te bestellen in engeland maar die zeggen dus doodleuk bestel maar in duitsland. maar dan ben ik dus een stuk duurder uit. wie weet raad.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
henkh
henkh
wil mijn webwinkel uitbreiden met artikelen die ik rechtstreeks uit het buitenland wil halen omdat de importeur in nederland deze tegen een veel hogere prijs levert. Nu heb ik een duitse leverancier gevonden die een filiaal in engeland heeft. nu wil het geval dat dezelfde artikelen in engeland 25 % goedkoper zijn dan in duitsland. dus geprobeerd om te bestellen in engeland maar die zeggen dus doodleuk bestel maar in duitsland. maar dan ben ik dus een stuk duurder uit. wie weet raad.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17657-kan-niet-inkopen-in-engeland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag