Ik overweeg om een aantal thuisbellers in te schakelen die b2b gaan bellen, een mooie term hiervoor is homeshoring. Een overweging is geweest om een callcenter in te schakelen maar gezien de start- en handlingkosten alsmede betrokkenheid van de beller denk ik dat een team van thuisbellers een beter resultaat gaat geven.
Wie heeft daar ervaring mee en op wat voor basis kun je hun laten werken? Een uurtarief is bij thuisbellen lastig te controleren, een 'no cure-no pay' constructie kan een betere financiele stimulans zijn.
Ook het wederzijdse contract is belangrijk, ik wil niet gaan werken met arbeidscontracten en overweeg om de vergoeding, die een beller opbouwd, uit te betalen als commissie. Of is er een wijze waarop je particulieren kan uitbetalen voor hun diensten zonder dat daar een arbeidscontract aan vastzit?
Maar, voordat ik een trial & error traject instap, zijn er ondernemers die hier al ervaring mee hebben?
Met middaggroet,
Rick
NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
NewContacts
NewContacts
Ik overweeg om een aantal thuisbellers in te schakelen die b2b gaan bellen, een mooie term hiervoor is homeshoring. Een overweging is geweest om een callcenter in te schakelen maar gezien de start- en handlingkosten alsmede betrokkenheid van de beller denk ik dat een team van thuisbellers een beter resultaat gaat geven.
Wie heeft daar ervaring mee en op wat voor basis kun je hun laten werken? Een uurtarief is bij thuisbellen lastig te controleren, een 'no cure-no pay' constructie kan een betere financiele stimulans zijn.
Ook het wederzijdse contract is belangrijk, ik wil niet gaan werken met arbeidscontracten en overweeg om de vergoeding, die een beller opbouwd, uit te betalen als commissie. Of is er een wijze waarop je particulieren kan uitbetalen voor hun diensten zonder dat daar een arbeidscontract aan vastzit?
Maar, voordat ik een trial & error traject instap, zijn er ondernemers die hier al ervaring mee hebben?
Met middaggroet,
Rick
NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17832-thuisbellers-homeshoring-wie-heeft-daar-ervaring-mee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag