BRS

Junior
  • Aantal berichten

    26
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Persoonlijke info

  • Jij bent:
    anders
  1. Functietitels worden veelal opgeleukt bij bedrijven, gezien het voorwaardenpakket (salaris, secundaire arbeidsvoorwaarden) vaak tekortschiet. Zo was de accountmanager vroeger verantwoordelijk voor de grote klanten, nu is dat de Key Accountmanager (je hebt immers al je vertegenwoordigers AM genoemd, en onderscheid moet er zijn ;) ). Een vacature voor schoonmaakster wordt nu geopend met: "Sanitair manager gezocht". Jaaaa management ;) Ik snap 'em.
  2. Het inschakelen van een detacheringbureau gespecialiseerd in sales is ook een optie. Vaak worden deze professionals voorzien van een laptop en een auto, en jij hebt een aantal maanden een goede professional in huis. Indien de resultaten aan jouw verwachtingen voldoen, verleng je het contract met het detacheringbureau. Uiteraard zoek je wel een vrouw/man die in jullie bedrijfscultuur past, dus ook hier is het belangrijk om goede afspraken te maken en de juiste professional te (laten) kiezen.
  3. Deno, welkom in scriptland :) De verschillen in de scripts en de aanbieders zijn echt enorm; inderdaad veelal onbetrouwbare scripts aangeboden door onbetrouwbare "bedrijven" (lees: thuiswerkers). Een aantal van hen springt eruit door goede, betrouwbare scripts te bouwen. Je doet er goed aan zoveel mogelijk erover te lezen, de bedrijven te google-en en recente referenties aan ze te vragen. Je kunt ook besluiten een custom script te laten bouwen (er zijn zat freelancer projecten sites aanwezig), maar ook dan is het opletten dat je de juiste freelancer kiest en duidelijke afspraken maakt. In ieder geval succes!
  4. Ik ben het volledig eens met edraket. Stel aan je prospect voor om een persoonlijk gesprek aan te gaan, omdat jij ze meer kan vertellen dan een brochure. Als er oprechte interesse bestaat, zul je wel een afspraak in kunnen plannen. Zo niet, dan is het een "nee" verpakt in een mooi jasje en is je prospect eigenlijk niet geïnteresseerd.
  5. Inderdaad, je doet er goed aan om jezelf vooraf goed te informeren over de functionaliteiten van een script, en de makers ervan. Zo zijn er zat bedrijven die scripts verkopen, maar vervolgens geen of weinig support bieden. Zeker niet onbelangrijk om mee te nemen in je keus.
  6. http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Classified_Ads/General/index.html http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Auctions/index.html Succes!
  7. Bestaat er een mogelijkheid om de oude klanten te benaderen met een aantrekkelijk aanbod, of zijn die relaties dusdanig verwaterd?
  8. Persoonlijk geen ervaring met thuisbellers. Je zou zelf de werving en selectie kunnen uitvoeren en de thuisbellers middels een payroll constructie laten verlonen via een uitzendbureau. Betaal je iets meer dan wanneer je zelf als werkgever zou optreden, maar anderzijds heb je geen werkgeversverplichtingen en werk je met een flexibele arbeidsovereenkomst. Daarnaast heb je een nauwkeurige inzage in je personeelskosten. Of payroll te combineren is met een no cure no pay constructie, weet ik niet. Het beste zou je kunnen informeren bij een uitzendbureau bij jou in de buurt.
  9. Ik heb ervaring met een Amerikaanse host (tevens ook een kantoor in Amsterdam), uiteraard niet zomaar gekozen, maar via relaties vernomen dat ze betrouwbaar zijn. Daarvoor zat ik bij een aantal Nederlandse hosts en ik moet zeggen dat de laatste zwaar tegenvallen in vergelijking met deze Amerikaanse. Er zijn genoeg host-review sites waar je prijs/kwaliteit kunt vegelijken (uiteraard meestal in het Engels). ;)
  10. Off-topic en zeker niet met de bedoeling om je af te kraken, maar ik moet het toch vragen: Ik krijg sterk de indruk dat de bedrijven in jullie portfolio fictief zijn, aangezien er geen links bestaan naar de door jullie gebouwde websites en mijn zoektocht in Google op al die bedrijven niets oplevert. Hier zou ik als klant afhaken, al heb je de meest pakkende zin van de wereld. ;) Tevens ben ik even op jullie site gaan kijken wat het is dat jullie doen: op de homepagina wordt gerept over design ("onze kracht zit in webdesign"), maar op de "wat doen wij" pagina wordt er gepraat over "meer omzet". Ook een kijkje in je HTML code geeft mij de indruk dat ik als klant geen SE geoptimaliseerde website kan verwachten... Wij zijn dagelijks bezig met het bedenken hoe het beter en efficiënter kan, met als doel om meer omzet uit uw bestaande website te halen. Nogmaals, ik weet dat je niet om kritiek hebt gevraagd, maar ik kon het niet laten om me in de schoenen van de klant te plaatsen - excuses als je hier niet op zit te wachten. Mocht je tips willen hebben over hetgene waar ik over praat, ik ben aanwezig, stuur een PM bericht en ik zal je graag proberen te helpen ;D edit: typo
  11. Toevallig zag ik gisteren een ontwerpopdracht bij Boomerang: Bedenk de Sinterklaaskaart van dit jaar. Wellicht een idee om zelf iets te ontwerpen en je product te promoten? Ben je niet goed in design, benader je vrienden, kennissen etc. die creatief genoeg zijn ;)
  12. Even back on-topic, in reactie op Lennom: Een aantal tips waar ik me bij het schrijven en versturen van PR berichten aan hou ;) Zo te vinden op het internet :P De meeste mensen verzenden persberichten per email. Redacties hebben hiervoor een voorkeur omdat dit veel sneller werkt dan een papieren tekst. Let bij het versturen van een persbericht wel op de onderstaande aandachtspunten. Aandachtspunten persberichten versturen * Plaats uw persbericht in de email zelf en stuur dus geen bijlage mee met daarin de tekst van het persbericht. Uw email kan dan als een virus worden aangemerkt door de firewall en niet bij de redactie aankomen. * Stel documenten, foto's en achtergronden beschikbaar via internet, stuur geen bestanden mee. * Stuur platte tekst, zonder opmaak en bijzondere tekens. * Zet in het onderwerp een heldere titel. * Zet boven de tekst duidelijk PERSBERICHT. * Vermeld de organisatie als afzender, verstuur uw emailtje niet vanuit een persoonlijk account. * Geef niet aan dat de urgentie hoog is, journalisten bepalen zelf graag de prioriteit. * Vermeld uw contactgegevens zodat journalisten u kunnen bereiken indien ze vragen hebben. Uiteraard kunt u deze gegevens kenmerken als 'niet voor publicatie'
  13. Henny, sinds wanneer? Voor zover ik weet treedt OPTA alleen op tegen partijen die particulieren aanschrijven. Ongevraagde email sturen aan een bedrijf, is volgens mij nog steeds toegestaan. Of er moet een wetswijziging zijn geweest waarvan ik niet op de hoogte ben. De site van OPTA spamklacht.nl is onveranderd. Ik citeer: edit: Even toevoegen. Natuurlijk is het zo dat er een aantal 'ongeschreven' weten zijn verbonden aan het versturen van ongevraagde email berichten aan bedrijven: adres vermelden, opt-out link om uit te kunnen schrijven etc. Maar vooralsnog ben ik nog nergens tegengekomen dat het wettelijk vastgelegd is dat dit niet mag. :P
  14. Ik ben het eens met Joost, ga een tijdje werken (desnoods stage lopen) bij een organisator van beurzen (bijvoorbeeld easyfairs). Je doet ervaring op, je ziet wat hun fouten zijn, wat ze goed doen, hoe ze met hun klanten communiceren en met deze waardevolle informatie kun je jouw plan verder ontwikkelen. Zie het als een investering in jouw zaak en netwerk zoveel mogelijk. ;) Zeker als het een breed pakket aan PA services betreft, denk ik dat er veel aspecten bij komen kijken waar je nog geen ervaring mee hebt. Niet omdat je jong bent, maar doordat je er nog nooit mee in aanraking bent gekomen. Als dit één van mijn ideeën zou zijn, zou ik zeker overwegen om de markt van binnenuit te gaan verkennen.
  15. Ik vind het een mooie, korte, pakkende domeinnaam. En, al een reactie van Irex?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.