Susan08 Geplaatst: 6 november 2008 Susan08 7 0 Geplaatst: 6 november 2008 Goedemorgen, Even een vraag van een niet computerexpert ;D Ik moet een gescand document versturen (20.3MB) is veel te groot, hoe moet ik die verkleinen zodat ik hem toch kan verzenden??? Susan Susan Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 6 november 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 6 november 2008 Verzenden via iets als Dropsend (voor het mailen van grote bestanden), of verkleinen met iets als TheGimp, Irfanview of Photoshop. Link naar reactie
Iwan van Geelen Geplaatst: 6 november 2008 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 6 november 2008 wat voor een bestand is het? PDF, JPEG etc geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
msteer Geplaatst: 6 november 2008 msteer 1,7k 97 Geplaatst: 6 november 2008 Nogmaals scannen, maar met een lagere kwaliteit (dpi). Je document wordt dan minder groot. Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
NewContacts Geplaatst: 6 november 2008 NewContacts 184 15 Geplaatst: 6 november 2008 Bestanden als word of excel die groot zijn kun je ook verkleinen door het als pdf op te slaan. Wel zo gemakkelijk als je bv een offerte naar een klant stuurt en dat niet als word (dat aan te passen is) wil doen. Via www.download.com kun je Cutepdf als software downloaden, hiermee creer je pdf documenten. Installeren en activeren. Nu het bestand dat je wil verkleinen uitprinten maar als pinterkeuze de cutepdf printer kiezen, die zet je document om in een pdf format en je kan het ergens op je schijf saven. Het bestand is nu aanzienlijk kleiner en eenvoudiger te versturen. Succes, Rick NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden. Link naar reactie
Iwan van Geelen Geplaatst: 6 november 2008 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 6 november 2008 Bestanden als word of excel die groot zijn kun je ook verkleinen door het als pdf op te slaan. Wel zo gemakkelijk als je bv een offerte naar een klant stuurt en dat niet als word (dat aan te passen is) wil doen. Via www.download.com kun je Cutepdf als software downloaden, hiermee creer je pdf documenten. Installeren en activeren. Nu het bestand dat je wil verkleinen uitprinten maar als pinterkeuze de cutepdf printer kiezen, die zet je document om in een pdf format en je kan het ergens op je schijf saven. Het bestand is nu aanzienlijk kleiner en eenvoudiger te versturen. Succes, Rick Ik heb nog nooit .xls of .doc als scan resultaat gezien :P Let op OOK PDF is gewoon te kraken.... geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
frans74 Geplaatst: 6 november 2008 frans74 281 57 Geplaatst: 6 november 2008 Bestanden als word of excel die groot zijn kun je ook verkleinen door het als pdf op te slaan. Wel zo gemakkelijk als je bv een offerte naar een klant stuurt en dat niet als word (dat aan te passen is) wil doen. Via www.download.com kun je Cutepdf als software downloaden, hiermee creer je pdf documenten. Installeren en activeren. Nu het bestand dat je wil verkleinen uitprinten maar als pinterkeuze de cutepdf printer kiezen, die zet je document om in een pdf format en je kan het ergens op je schijf saven. Het bestand is nu aanzienlijk kleiner en eenvoudiger te versturen. Succes, Rick Ik heb nog nooit .xls of .doc als scan resultaat gezien :P Let op OOK PDF is gewoon te kraken.... Is idd geen probleem met bijvoorbeeld foxit pdf editor de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals Link naar reactie
Susan08 Geplaatst: 6 november 2008 Auteur Susan08 7 0 Geplaatst: 6 november 2008 Ik heb ze net met Dropsend verzonden. Super ! Iedereen bedankt voor de tips ! Susan Susan Link naar reactie
Karel Stromph Geplaatst: 6 november 2008 Karel Stromph 902 15 Geplaatst: 6 november 2008 Plaatje.JPG Rechter muisknop, Resize picture. Small. Kom je een heel eind. Karel Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 6 november 2008 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 6 november 2008 Plaatje.JPG Rechter muisknop, Resize picture. Small. Dat kun je omdat jouw computersysteem daar een optie voor heeft Karel, dit is geen standaard optie die op elke computer werkt. Anyway, de vraag lijkt me voldoende beantwoord, dus ik doe hem op slot :) Link naar reactie
Karel Stromph Geplaatst: 6 november 2008 Karel Stromph 902 15 Geplaatst: 6 november 2008 Hallo Jeroen, Ja, het is waar! Dit drong nog niet tot mij door. Op de XP - Home, niet op de XP - Prof. wel, zie ik voor het eerst. Dank je wel, Karel Link naar reactie
Aanbevolen berichten