Ik ben nieuw op het forum en ook een beginnende ondernemer :)
Ik ben een webwinkel begonnen in nieuwe en 2e hands kinderkleding.
Ik heb zelf al een voorraad nieuwe en gebruikte kinderkleding ter waarde van ca. 1000 euro. Dit is kleding van mijn eigen kinderen geweest en kleine partijtjes nieuwe kleding via bijv. Ebay ingekocht. Ik heb daar geen bonnen oid van. Ik kan er dus ook geen btw van terugvragen (van de nieuwe artikelen). Ik weet dat gebruikte kleding onder de margeregeling valt, maar hoe verwerk ik die kleding die al van mij prive is in mijn ondernemings administratie?
groetjes,
Marina
link verwijderd door admin
www.hetkoophuisje.nl
Het Koophuisje, voor leuke en voordelige nieuwe, outlet en 2e hands baby- en kindermerkkleding!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marina-P
Marina-P
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum en ook een beginnende ondernemer :)
Ik ben een webwinkel begonnen in nieuwe en 2e hands kinderkleding.
Ik heb zelf al een voorraad nieuwe en gebruikte kinderkleding ter waarde van ca. 1000 euro. Dit is kleding van mijn eigen kinderen geweest en kleine partijtjes nieuwe kleding via bijv. Ebay ingekocht. Ik heb daar geen bonnen oid van. Ik kan er dus ook geen btw van terugvragen (van de nieuwe artikelen). Ik weet dat gebruikte kleding onder de margeregeling valt, maar hoe verwerk ik die kleding die al van mij prive is in mijn ondernemings administratie?
groetjes,
Marina
link verwijderd door admin
www.hetkoophuisje.nl
Het Koophuisje, voor leuke en voordelige nieuwe, outlet en 2e hands baby- en kindermerkkleding!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/17959-eigen-gebruikte-kleding-verkopen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag