Momenteel run ik een VOF samen met een partner. De VOF maakt momenteel geen winst maar er is de afgelopen drie jaren wel aardig geinvesteerd zodat er ondertussen wel uitzicht is op mogelijke winst.
Als ik nu uit de VOF stap, kan ik dan enig recht laten gelden op gedane investeringen of eventuele winst die hieruit voortkomt in de toekomst?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Arezzo
Arezzo
Hallo allemaal,
Momenteel run ik een VOF samen met een partner. De VOF maakt momenteel geen winst maar er is de afgelopen drie jaren wel aardig geinvesteerd zodat er ondertussen wel uitzicht is op mogelijke winst.
Als ik nu uit de VOF stap, kan ik dan enig recht laten gelden op gedane investeringen of eventuele winst die hieruit voortkomt in de toekomst?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/18212-rechten-bij-uit-de-vof-stappen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag