• 0

Viral marketing via 'Tell a Friend'-systemen valt onder het spamverbod

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zo langzamerhand lijkt de baby inderdaad met het badwater weggegooid te zijn. Nu nog even iets doen aan de Tsunami van buitenlandse spam. >:(

 

Daar heb je inderdaad HET punt, Nederlandse spam is eigenlijk minimaal*.... Wat te denken wat dit ook te betekenen heeft voor boomerang en andere e-cards websites.....

 

NL kan zich beter sterk gaan maken om providers te weren die ge-spam toelaten...

 

*) in mijn beleving al staan we in de wereld hoog op de spamlijsten

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0

Vandaag op emerce:

 

Viral marketing via 'Tell a Friend'-systemen valt onder het spamverbod omdat er ongevraagd commerciële of ideële post wordt verzonden.

 

 

http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=2795112

 

De kop is m.i. nogal misleidend. 'Tell a Friend' is onder voorwaarden wel toegestaan. Kijk hiervoor:

http://www.cbpweb.nl/documenten/pb_20081203_tell_a_friend.shtml?refer=true

 

Staat ook in het artikel

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
  • 0
2. Voor de ontvanger moet het duidelijk zijn wie de initiatiefnemer van de e-mail is, zodat hij diegene kan aanspreken als hij niet gediend is van dergelijke mails.

Mooi punt. Inderdaad, het mag wel zolang de afzender zich maar identificeert met z'n digi-id of een ander onfeilbaar stukje internet id bewijs.

Link naar reactie
  • 0

2. Voor de ontvanger moet het duidelijk zijn wie de initiatiefnemer van de e-mail is, zodat hij diegene kan aanspreken als hij niet gediend is van dergelijke mails.

Mooi punt. Inderdaad, het mag wel zolang de afzender zich maar identificeert met z'n digi-id of een ander onfeilbaar stukje internet id bewijs.

 

dus je zou als je een tell a friend functie wil gebruiken moet degene die het bericht verstuurd hierbij zijn digi-id invullen? Zeker verzonnen door 1 van de vele nutteloze amtenaren die ons land rijk is. ik geloof niet dat er ook maar 1 persoon si die zijn digi-id gaat opzoeken als hij even wat aan een vriend wil doorgeven..

 

Verbied het dan gewoon helemaal wat dit is onzinning.

Kunnen ze beter de msn invite systemen gaan verbieden!

Link naar reactie
  • 0

Dit gaat net zo lang door totdat alle zakelijke email verboden is.

 

Ik voorspel het al jaren en het begint eindelijk door te dringen.

 

Behalve voor een honderdtal grote bedrijven die het zich kunnen veroorloven voortdurend coders aan het werk te zetten om hun infrastructuur te veranderen. Lees, aan te passen aan de wet.

 

Dat zijn precies die bedrijven die deelnemen aan de lobby's naar de politiek en de wetgeving dus mede bepalen.

 

En op die manier de concurrentie de nek omdraaien.

 

Zo wordt het spel gespeeld.

 

www.venturemedia.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 161 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.