Een evenement voor HigherLevel forumleden

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik kan niet nalaten om hier even op te reageren: 1 keer workshop en 6 keer alles erop en eraan is volgens mij 7 en dat is maar 2 minder dan 9.

 

Oeps ... ja sorry ... met "alles erop en eraan" ging ik uit van feestartikelen en -versnaperingen. Als je het vertaald naar "incl. workshops" dan is het niet echt democratisch indeed. How ever ... als ik de discussies van diverse leden hierover lees dan blijft het "onofficieel netwerken" het hoogste gehalte houden toch?

Workshops is prima, ik zou alleen niet weten aan welk onderwerp men behoefte heeft.

 

Mis ik iets of moeten we nog bepalen welke lokatie het gaat worden? Ik ging er min of meer van uit dat we een aantal opties in de vooraankondiging zouden zetten.

 

Yep ... die moet inderdaad bepaald worden. Want zoals Annedien zegt ... je krijgt dan alleen maar verwarring en vaagheid over "hier wel, daar niet".

Maar in de mean time kan wel alvast gewerkt worden aan de uitnodiging, de regiestratie en de mailinglijst. Alleen nog de plaats invullen en hopla ... verzenden.

 

Dus Olaf ... ik denk dat de knoop wel doorgehakt moet worden over welk "strand" we nu selecteren.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

OK.

 

Geen optie:

  • Maarsseveenseplassen: Leuk om te duiken als ik zo eens naar de websites kijk
  • Nulde: Niemand heeft zin om een cateringbedrijf te beginnen, dus ook een no-no
  • Loosdrecht: Veel watersport.

Wel een optie:

  • Almere-strand: Zand, gras, voorzieningen, maar vanaf Utrecht ben je er volgens mij niet veel sneller dan Den Haag. Duurt geloof ik al gauw een half uur met de auto. Niet echt centraal dus
  • Scheveningen
  • Kijkduin
  • Bunjee jump of zoiets ??? in A'dam
  • How about de Biesbos?

 

De vooraankondiging moet denk ik in ieder geval bevatten:

  • Naam event: Higherlevel Beach meeting 2003
  • Uitleg
  • Datum/tijd
  • Namen contactpersonen (Olaf: t/m 18-7, Kermie: v.a. 21-7?)
  • Entreekosten en wat wel/niet is inbegrepen (ik stel voor Eur. 10. Daar moeten we het dan mee doen)
  • Activiteiten (eten, drinken, kletsen, lol trappen, visitekaartjes strooien)
  • Aangeven dat een officiële uitnodiging, een routebschrijving etc. zullen volgen

Vragen:

  • Kom je er ook naartoe?
  • Zo ja, met hoeveel?
  • Aan welke lokatie geef je de voorkeur?
  • Hoe reis je (ik ben gewoon benieuwd)

Over het entreegeld: Als om wat voor reden blijkt dat het teveel is, kunnen we het oppotten of iedereen een x-aantal consumptiebonnen geven.

 

Wie nog suggesties? Koommarkommarkommarkommakommarrrr

8) ;)

 

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Ik denk echt dat WIJ gewoon een locatie moeten prikken, als daar teveel mensen een stem in krijgen wordt het chaos.

Hup, knopen doorhakken ;D

 

Wat trouwens leuk is, zo'n beach feest kan je ook in de herfst doen (herfstwandeling langs het strand, warme chocomel met appelgebak na afloop), in de winter (daarna boerenkool met worst eten (boerenkool met tofu voor mij dan)), etc.

Dus het strand heeft echt m'n voorkeur, hoe dan ook.

Zeg maar, zo'n stuk met zand aan de zee.

 

Maar, ik ben maar 1 stemmetje in het geheel, ik weet het :P

 

Annedien

Link naar reactie

Oeps ... ja sorry ... met "alles erop en eraan" ging ik uit van feestartikelen en -versnaperingen. Als je het vertaalt naar "incl. workshops" dan is het niet echt democratisch indeed. How ever ... als ik de discussies van diverse leden hierover lees dan blijft het "onofficieel netwerken" het hoogste gehalte houden toch?

Deze vraagt gewoon om een reactie. Maar ik zal het kort (proberen te) houden. :-X

De discussie heeft al vrij vroeg een bepaalde wending genomen. De poll is daarentegen anoniem. Ik zal me onthouden van sociologisch en psychologisch hobby-en, maar bij het beantwoorden van de vraag of een extra activiteit op prijs gesteld zou worden moet denk ik eigenlijk de poll als leidraad gelden. In een gesprek beïnvloeden meningen elkaar namelijk nogal. Maar ik ga gewoon met de rest mee. Ik had alleen maar iets geconstateerd en vroeg me hardop af of we niet iets aan het vergeten waren. Hoort denk ik bij die coördinatorische taken van me. Laten we het erop houden dat het een ongedwongen netwerkdag gaat worden. ;)

Workshops is prima, ik zou alleen niet weten aan welk onderwerp men behoefte heeft.

Een workshop bananeboot varen met peddels of waterskiën zonder touw lijkt me wel wat hebben. ;D

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Ik denk echt dat WIJ gewoon een locatie moeten prikken, als daar teveel mensen een stem in krijgen wordt het chaos.

Hup, knopen doorhakken ;D

Mee eens. Dan doen we maar gewoon Kijkduin. Ik kan toch niks beters vinden.

Wat trouwens leuk is, zo'n beach feest kan je ook in de herfst doen (herfstwandeling langs het strand, warme chocomel met appelgebak na afloop), in de winter (daarna boerenkool met worst eten (boerenkool met tofu voor mij dan)), etc.

Dus het strand heeft echt m'n voorkeur, hoe dan ook.

Zeg maar, zo'n stuk met zand aan de zee.

LOL :D

Maar, ik ben maar 1 stemmetje in het geheel, ik weet het :P

Ik ook. Maar vele kleintjes maken één grote...

 

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Yeahhhhh ..... iets concreets op dit tijdstip (kom net van een feezie van New Venture ... van luisteren, naar bedienen tot the never come back line) .... damn .... moet wel heel veel backspace gebruiken om mezelf verstaanbaar te maken >:( ;D

 

Annieewees .... knopen doorgehakt. Lookhill it will be !!!

 

Ik ga morgen naar Habana in Kijkduin. Het dubbelzinnige daaraan is dat dat een nieuwe onderneming is en dat daar 2 personen out of the blue met belief in ondernemen en om hun droom na te streven zijn begonnen. En ik denk dan weer think pink and social ... starters helpen starters (ja toch ... niet dan).

 

Ik ga "proberen" of ik deze vage bijeenkomst kan plannen op zondag 17 augustus a.s. Vaag omdat we voor de reservering voor 10 of 1200 personen moeten babbelen. Beetje strangggge want hoe krijg je dat voor elkaar bij de exploitanten om die avond te reserveren? Maar ... ik gooi alles in de strijd.

 

Olaf? Ga je mee ? Morgen (27/6 rond 4-5 uur daaro) ? Ik heb namelijk geen idee of die keus in de "goede aarde" valt, maareh ... net als zij moeten alle ondernemers ergens beginnen en net als wij beginnen wij de 17e met een jaarlijks returning festival? Mee eens ?

 

Ehhhh ... entree lijkt mij goed idee ... al is het alleen maar voor de muziek. Alhoewel .... ik weer wel 2 actieve leden ken die een eigen band hebben !!!!!!!!!!!!!

Welke trance (muziek) zetten we tijdens de avond in bydewee. Want bij reserveren hoort ook de muziek! What kind? Entree fee komt best goed uit voor de dj's bydewee. Als er veel animo is en inkomsten verzinnen we écht wel iets "aparts".

 

We zouden DEZE week de uitnodigingen versturen ... maareh time flies ... tis morgen alweer vrijdag ! Kan ik iemand deze week (met mijn on line uren) nog bereiken?

 

En even XQSsss in rewind als ik al met al toch een beetje verwarrend ben ... nix leukers dan een ondergaande zon 8)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Olaf? Ga je mee ? Morgen (27/6 rond 4-5 uur daaro) ? Ik heb namelijk geen idee of die keus in de "goede aarde" valt, maareh ... net als zij moeten alle ondernemers ergens beginnen en net als wij beginnen wij de 17e met een jaarlijks returning festival? Mee eens ?

Ich bin affraid que ce ne gaat lukken pas (euh?) M'n balboekje is voor de komende dagen gevuld. Vind je het heel erg als ik vertrouwen heb in jouw kritische blik? De muziek moet gewoon niet te gewaagd zijn: een leuke beachy beat. Als je levende muziek wilt is een stel musicerende starters natuurlijk een heel goed idee. Dan houden we alles in de sfeer van.

 

Ook voor de lokatie lijkt me een startende onderneming een gaaf idee. En als er niet genoeg ruimte is, kunnen de buren en die buren en... misschien nog erbij betrokken gaan worden. Bovendien, als ik je goed begrepen heb aan de telefoon, hebben ze op Schaudüne een hele grote zandbak waar we in kunnen spelen.

 

Stellen we het voordeurgeld op tien europese pieken? Ik denk dat we het daarmee moeten kunnen redden. Als er niet genoeg is voor een band zal de opkomst toch al te klein zijn om een band in te zetten.

 

BBQ: Inbegrepen bij entree of moet ieder zelf betalen? In het eerste geval kan het nodig zijn om iets meer te rekenen, maar ja BBQ-en tot je gemarineerd bent kost meestal Eur. 20-25

 

Ik zit dan alleen nog even met de voorfinanciering. Als we de mensen laten betalen bij binnenkomst moet misschien een en ander worden voorgeschoten, met het risico van een te lage feitelijke opkomst. Any suggestions?

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Mee eens. Dan doen we maar gewoon Kijkduin. Ik kan toch niks beters vinden.

:o

Nu ik dit nog eens lees lijkt het alsof ik KD uitkies bij gebrek aan beter, maar dat bedoel ik niet. KD is een uitstekende lokatie. Het is gewoonweg bijna onmogelijk om iets beters te vinden.

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
Ik zit dan alleen nog even met de voorfinanciering. Als we de mensen laten betalen bij binnenkomst moet misschien een en ander worden voorgeschoten, met het risico van een te lage feitelijke opkomst. Any suggestions?

Van te voren overmaken op rekening DS ofzo? De 10% aan vervelende mensen die dit niet doen kunnen dan cash betalen bij binnenkomst, de vaste leden maken het toch wel van te voren over...

 

Alef

Link naar reactie

'Eigen' vlees meebrengen komt neer op het 'nuttigen van zelf meegebrachte etenswaren'. Dat wordt niet altijd goed gevonden. Dus als we niet over een bbq kunnen beschikken, moeten we die ergens vandaan toveren. Bij een slager kun je die meestal meekrijgen of huren. Anders moet het paviljoen/café er een beschikbaar (willen) stellen.

 

Komen we met 100+ man, dan is onze onderhandelpositie natuurlijk wel sterk....

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Leuke tent, maar...

De BBQ mogelijkheden laten wmb te wensen over: 'keuze uit'? Ik wil eigenlijk van alles en nog wat. Gisteren was ik op een bbq van een partner. Daar waren grote vleesschalen bij een slager gekocht. Ieder had ruime keus. Misschien kan Habana iets anders verzinnen.

 

Die tent, hoe groot zou die zijn? Als we echt veel bezoek verwachten is dat (dus) geregeld.

DJ: Voor die 200 euro organiseer ik liever een 'wie-ligt-het-laatst-onder-tafel' biergorgelwedstrijd of zo.

Muziek: Ik heb enkele uren aan Jamaicaanse en Cubaanse muziek. Verder heb ik nog wat SummerSplashHits enzo. Meer mensen iets beschikbaar? Ik brand mijn herrie-schijfjes op wegwerp-cd's en neem die mee. Dan geeft het niet als het 'zoek' raakt.

Lokatie: Vooruit, we offeren ons op ;D

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

Voorstel Uitnodigingstekst. Ik laat het aan de opstellers over om een definitieve tekst te bepalen.

 

Aan alle HigherLevel leden

 

! ! ! FEEST ! ! !

 

Op 17 augustus 2003 organiseert een club wilde en initiatiefrijke leden van het HigherLevel forum een netwerkdag met een alternatief tintje:

 

De HigherLevel BeachMeeting 2003 (afbeelding tonen)

 

Dit feest is bedoeld om elkaar eens in levende lijve te ontmoeten en samen een onvergetelijke dag te beleven.

 

Programma:

- 16.00 u.: Welkomstwoord

- 16.30 u.: Een leuke activiteit, wedstrijd, show, verrassing

- 17.30 u.: De BBQ is heet genoeg en dus gaan we bakken, braden en natuurlijk eten

- 20.30 u.: Een leuke activiteit, wedstrijd, show, verrassing

- Tot in de kleine uurtjes: Feesten, gezelligheid, lachen enz. enz enz.

 

De entree is 25 Euro. Dit is inclusief eten, muziek en activiteiten. De drankjes zijn voor ieders eigen rekening.

Het begint om 16.00 u., maar je kunt ook al eerder aan komen waaien.

Wie zich inschrijft ontvangt een officiële uitnodiging met alle gegevens op een rijtje en een duidelijke routebeschrijving.

Lokatie: Habana Paviljoen, Kijkduin - Den Haag (www.habana.nl)

 

Nu willen wij graag weten:

- Of je komt

- Met hoeveel je dat doet

- Hoe pak je dat logistiek aan? (auto, trein, benenwagen, busje huren ofzo)

 

Reacties wiilen we graag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk op maandag 7 juli, binnen hebben.

Mocht je dit pas na je vakantie (na 7-7) lezen, neem dan even contact op.

 

Contactpersonen zijn:

27 juni tot 18 juli: Olaf Janssens (user olafjanssens) e-mail: beachmeeting@aa-development.com

21 juli tot 11 augustus: Mikky Vrolijk (Administrator Kermie) e-mail: mikkyvrolijk@dreamstart.nl

11 augustus tot en met 17 augustus zijn we beiden bereikbaar

 

Kun je hier iets mee?

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie

OK, noem maar een ander bedrag

 

Als ik 15 had geroepen had waarschijnlijk iemand geantwoord dat het te weinig is.

 

Het is ook niet voor een bbq, maar voor een feest. Er wordt nog meer gedaan.

8)

 

Olaf Janssens

www.anasign.com

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Alridy .... ik ben even op pad geweest vandaag ... en belief me .... heb blaren !!!!!

 

No way dat ik een strandtent vond om op zo'n korte termijn een "vage" reservering te maken voor de 17e. Reden is dat (ondanks mijn gedachten) het strand toch wel enorm populair is en men feestjes genoeg in reservering heeft. Dus : "vaag" wat de onze betreft, want (bijna) geen strandexploitant die het risico neemt van .... ehhhhh .... we hebben 10 .... maar miskien ook 1000 aanwezigen (en natuurlijk heb ik in mijn business talk zeer genuanceerde aantallen genoemd .... ca. 100). Maar dan nog .... the beach is booming en ze willen zekerheid ... en dat is nu net niet wat wij ze kunnen bieden. Voor x-aantal personen voorschot betalen zie ik persoonlijk niet zitten.

 

Maar ..... ik ben geen quitter en aspecially niet op zondag !!!! (zal ik dan tóch maar ondernemer worden ;D ) .... anniewees ... nu heb ik een optie om een gecombineerd feest te geven. Heb nl. uiteindelijk een strandhok gevonden van 2x3 meter, maar met een strand van tig ruimte die we uiteindelijk (ben zeer charmant geweest) ... ongeacht het animo kunnen benutten.

 

Dat betekent wel meer zelf verzinnen en vooral delegeren (laten regelen), maar ..... we moeten toch ergens beginnen ?

 

Of .... (en daar ben ik geen voorstander van) ... dit jaar voorbereiden en volgend jaar inkoppen met een feest ?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.