Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
WelleKe
Zibb artikel
http://www.zibb.nl/ondernemen/personeel_nieuwsbericht.asp?artnr=618611
Volgens mij vergeet de onderzoeker er bij te vermelden dat de nevenwerking in de VS juist weer is het grote aantal mensen dat onder de armoedegrens leeft.
Normaal ben ik heel sterk voor marktwerking, maar waar de markt grove steken laten vallen moet de maatschappij ingrijpen. Wel ben ik voor een grotere eigen bijdrage van werknemers aan ziektekosten, werkloosheid en arbeidsongeschiktheid. Zoals Zalm laatst voorstelde. Als ondernemer moeten we onszelf veel aanvullend verzekeren, ik zie het ook als een voordeel wanneer werknemers dit moeten doen. Ziek worden vind ik ook een eigen risico, wil je dat risico voldoende wilt afdekken dan moet je je daartegen verzekeren en niet de werkgever met de kosten opzadelen.
Wat is jullie mening over het onderzoek en de mate waarin werknemers/ondernemers zelf risico moeten dragen?
Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!