• 0

Bizfilter

Ik ben nu in korte tijd benaderd door een mail van Bizfilter,waarin wordt beweerd dat zij commercieel gebruik van inschrijvingsgegevens, door de KvK ook commercieel gebruikt kunnen worden. Als je de website www.bizfilter.nl bekijkt en je leest de algemene voorwaarden, zie je duidelijk dat er sprake is van een overeenkomst, die je aangaat als je je gegevens invult en aanvinkt dat je met hun algemene voorwaarden akkoord gaat.

Ik heb nergens iets over betaling of kosten gezien, maar als je de alg. voorwaarden even doorloopt, valt meteen op dat er helemaal geen garantie wordt gegeven dat hun aktie ook resultaat gaat opleveren.

Mijn vraag is of deze aktiviteit wel legaal is?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Mijn vraag is of het legaal is om te beweren dat je met starters en ondernemers een overeenkomst aangaat om je gegevens bij de KvK te laten blokkeren voor commercieel gebruik? Ik kan me n.l. niet voorstellen dat een bedrijf die bevoegdheid heeft.

Link naar reactie
  • 0

Het is gewoon een dienst voor opt-in marketing.

 

Over het blokkeren van commercieel gebruik van je gegevens via de KvK staat in de FAQ:

U geeft op onze website aan waarvoor u nog wél benaderd wilt worden. Daarna sturen wij u een e-mail met daarin alle benodigde gegevens die u nodig heeft om bij de Kamer van Koophandel aan te geven dat uw gegevens daar niet meer verkocht worden aan commerciële instellingen.

 

Het is net zoiets als servicesites die een brief voor je opstellen om een contract op te zeggen. Je kunt er gebruik van maken, maar het voegt niets toe, want je kunt dat ook zelf doen.

 

Maar als je allerlei reclame wilt krijgen dan is het een reuzehandige dienst.

Link naar reactie
  • 1

Beste Heer Odems,

 

Zoals Renep zelf al aangeeft kunnen wij zelf er niet voor zorgen dat u geen ongewenste reclame meer ontvangt. Bij de Kamer van Koophandel moet u ten alle tijden zelf aangeven dat uw adres niet meer verkocht mag worden. Omdat dit niet duidelijk wordt aangegeven op de site van de Kamer van Koophandel, en dit ook vaak niet gemeld wordt als u uw bedrijf laat inschrijven, geven wij daarvoor alle benodigde informatie.

 

Stel, u geeft bij de kamer van Koophandel aan dat uw adres niet meer verkocht mag worden. Dan wordt u nergens meer voor benaderd. Omdat toch een aantal zaken voor uw onderneming interessant kunnen zijn, kunt u op Bizfilter.nl aangeven waarvoor u éénmalig wel benaderd wilt worden.

 

Als u echt nergens meer voor benaderd wilt worden, dan geeft u op onze website aan nergens voor benaderd te willen worden. Ook dan krijgt u van ons een e-mail met alle benodigde gegeven die u nodig heeft bij de kamer van koophandel.

 

Is het niet juist fijn dat u nu zelf kunt aangeven welke zaken belangrijk zijn voor uw onderneming? U weet nu welke telefoontjes u kunt verwachten. Ook voor de bedrijven waar wij mee samenwerken is het prettig dat ze van te voren weten welke onderneming belang heeft bij hun diensten.

 

Daarnaast wil ik nog wel even benadrukken dat u met ons geen overeenkomt aangaat, nadat u gebruik heeft gemaakt van onze website, waarbij u ons iets verplicht bent. In de algemene voorwaarden staat wel dat u toestemming geeft om benaderd te worden, voor elke rubriek die u heeft aangeven. Voor elke rubriek zal maximaal één ondernemer uw gaan benaderen voor deze diensten en of producten. Zou dit niet expliciet in de algemene voorwaarden genoemd worden, dan zou u ook voor de zaken waarvoor u heeft aangeven benaderd te willen worden, niet meer benaderd kunnen worden.

 

Renep heeft gelijk, we zijn een service-site, waarmee wij niet alleen u helpen, maar ook de ondernemers waarmee wij samenwerken.

 

Met vriendelijke groet,

Team Bizfilter

lUgU_CUrreut.thumb.png.f823d49a6a2c04cd6a2c6cda475c52fb.png

Link naar reactie
  • 0

Allereerst complimenten aan Bizfilter voor het zo netjes en open communiceren!

 

Verder vraag ik me sterk af wat de toegevoegde waarde is en of jullie veel leads weten op te leveren. Feitelijk zijn jullie namelijk geen filter, maar juist een kraan: geef aan waar die open moet, en het water (lees: de commerciële telefoontjes) gaat stromen. Jullie leveren dus gewoon een goudengids aan mensen die gebeld willen worden met reclameboodschappen, oftewel een bedrijvengids waarvan de bedrijven mij bellen i.p.v. dat ik ze bel als ik ze echt nodig heb.

 

Wie dat wil, prima, maar ik zie er geen enkel nut in...

Link naar reactie
  • 0

Ik heb er wel een beetje een probleem mee dat de naam niet overeenkomt met de geleverde dienst. Ook in o.a. de veelgestelde vragen wordt het allemaal een beetje vaag gehouden.

 

Wellicht wat ouderwets ofzo en kan het zeker niet juridisch onderbouwen maar vind het wel enigzins misleidend overkomen. Een bedrijf waarbij je het idee hebt dat de info tegengehouden wordt maar die eigenlijk, zoals jeroen correct concludeert, juist zorg voor meer telefoontjes waar je niet op zit te wachten. Zeker omdat de naam overeenkomt met een consumenten-variant: InfoFilter.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Beste Jeroen,

 

We proberen ook zo open mogelijk aan te geven wie wij zijn, en welke voordelen wij te bieden hebben. Vandaar ook mijn eerdere bericht.

 

Wij bedoelen met een filter, dat de ondernemingen nu bij ons kunnen aangeven, waarvoor ze wel benaderd willen worden. Natuurlijk kunt u bij ons aangeven nergens voor benaderd te willen worden. En dan ga je zelf opzoek naar de juiste onderneming die u kan helpen. Alleen is het wel zo dat we zeer scherp toezicht houden, op de ondernemingen die deze leads bij ons afnemen. Zo kijken we naar prijs, kwaliteit, en service. Omdat we een lead ook maar één keer vrijgeven, worden de ondernemers die de leads bij ons achterlaten ook niet belaagd met telefoontjes. Het is dus nooit weg, om te kijken of deze ondernemingen u verder kunnen helpen. Verder kunt u natuurlijk zelf nog altijd opzoek gaan.

 

Je hebt dus helemaal gelijk. Omdat we dus werken met Opt-In lijsten bevorderen we dus juist de handel, en weet iedereen waar hij aan toe is.

 

Wat ik nog ben vergeten te vertellen; de afnemers moeten zich wel houden aan onze regels. Ze mogen dus alleen een prospect benaderen op het moment dat ze bijna zeker zijn dat ze deze kunnen helpen. En dat maar éénmalig. Misschien kunt u ons tips geven waarmee we nog duidelijker kunnen aangeven wat Bizfilter doet. We willen niet misleidend overkomen namelijk!!

 

Met vriendelijke groet,

Team Bizfilter

Link naar reactie
  • 0

 

Stel, u geeft bij de kamer van Koophandel aan dat uw adres niet meer verkocht mag worden. Dan wordt u nergens meer voor benaderd. Omdat toch een aantal zaken voor uw onderneming interessant kunnen zijn, kunt u op Bizfilter.nl aangeven waarvoor u éénmalig wel benaderd wilt worden.

 

Als u echt nergens meer voor benaderd wilt worden, dan geeft u op onze website aan nergens voor benaderd te willen worden. Ook dan krijgt u van ons een e-mail met alle benodigde gegeven die u nodig heeft bij de kamer van koophandel.

Is het niet juist fijn dat u nu zelf kunt aangeven welke zaken belangrijk zijn voor uw onderneming? U weet nu welke telefoontjes u kunt verwachten. Ook voor de bedrijven waar wij mee samenwerken is het prettig dat ze van te voren weten welke onderneming belang heeft bij hun diensten.

 

Met vriendelijke groet,

Team Bizfilter

 

Ik heb het drie keer moeten lezen maar volgens mij schrijft u het volgende:

 

[*]Ik kan me bij u aanmelden

[*]Ik kan aangeven waarover ik informatie van u/uw partners wil ontvangen

[*]Vervolgens krijg ik van u een mail hoe ik ZELF de kvk kan vragen mijn gegevens niet aan derden te verstrekken

[*]U heeft vervolgens mijn gegevens en verkoopt die aan partijen die mij kunnen benaderen met verkoopverhalen.

 

U filtert dus helemaal niets. U zorgt er niet voor dat de KvK mijn gegevens niet doorverkoopt, want dat moet ik nog steeds zelf doen. U verzamelt alleen bedrijfsinformatie die hoogwaardig is omdat ik heb aangegeven waarin ik geinteresseerd ben en die verkoopt u voor een hoger dan normaal bedrag omdat de kwaliteit hoog is.

 

Het betrekken van de KvK in het hele verhaal is een handige zet die waarschijnlijk veel aandacht krijgt en ook uw aan Infofilter gerelateerde naam is suggestief.

 

U zegt een service site te zijn, maar welke service levert u dan?

 

Op basis van wat ik van u lees grenst het behoorlijk aan misleiding.

 

Frans

 

 

Edit, even de site nogmaals bekeken en gelezen

 

Van de algemene voorwaarden van bizfilter:

6.1 Om er voor te zorgen dat de Kamer van Koophandel de contactgegevens van de gebruiker niet verkoopt, dient de gebruiker de procedure te volgen die staat omschreven in de e-mail, die de gebruiker na het tot stand komen van de overeenkomst, van BizFilter ontvangt.

6.2 Indien de gebruiker de in de e-mail omschreven handelingen niet correct of niet tijdig uitvoert, verkoopt de Kamer van Koophandel de contactgegevens van de gebruiker.

Link naar reactie
  • 0

Alleen is het wel zo dat we zeer scherp toezicht houden, op de ondernemingen die deze leads bij ons afnemen. Zo kijken we naar prijs, kwaliteit, en service.

 

Hoe? Op basis van welke criteria? Lijkt me redelijk onmogelijk om zonde de wensen van de klant te kennen, te kunnen selecteren op prijs.

 

Natuurlijk kunt u bij ons aangeven nergens voor benaderd te willen worden.

Wat voor nut heeft dat? want dan krijg ik van u een mailtje hoe ik bij de KvK kan opzeggen?

Concreet: Welke service levert u als servicesite als ik bij u aangeef nergens voor benaderd te willen worden.

Link naar reactie
  • 0

Uiteraard heb ik niks tegen een business die iemand opzet. Maar de starters zijn kwetsbaar en als een starter een fout maakt, blijft hem dat nog jaren achtervolgen. En gezien de alg. voorwaarden hier duidelijk de starters vermeldt, heb ik dit lijntje geopend.

Ik ben ook van mening dat het mes hier aan meerdere kanten snijdt. Als starters de gewenste gegevens invullen, komen die via BizFilter nog eerder als potentiele klanten op de markt dan via het vermeende KvK-kanaal. Vandaar ook de meerwaarde van die gegevens met de achterliggende wetenschap dat starters allerlei zaken nodig hebben en gemakkelijker iets aan te smeren is, dan doorgewinterde ondernemers. Het zit wel slim in elkaar, dat moet ik zeggen!

Link naar reactie
  • 0

Beste Frans,

 

Ik heb nu al meerde malen duidelijk aangegeven welke service wij leveren. Ik ga niet nog meer tijd investeren om dat nog dieper uit te leggen.

 

U geeft zelf al aan dat we aan database verrijking doen. We hoge kwaliteit leads genereren. Daarnaast krijgt u van ons een hele duidelijke email waarin wordt beschreven welke stappen u moet ondernemen bij de kamer van koophandel. Dat is onze service.

 

Uw mening dat we voor bizfilter hebben gekozen omdat het op infofilter lijkt is niet waar. Daarnaast gebruiken we ook niet de naam van de kamer van koophandel om meer aandacht te krijgen. Maar is het een feit dat zij de bron zijn van bedrijfsgegevens. Uw mening hierover is gebaseerd op aannamens.

 

De bedrijven waarmee wij samenwerken kunnen alleen maar bij ons gegevens inkopen zodra wij die hebben goedgekeurd. De criteria daarvan heb ik al een gedeelte hieronder uitgelegd.

 

Verder heeft u gelijk, en begrijpt u wat bizfiler voor u kan betekenen.

 

Met vriendelijke groet,

Team Bizfilter

 

Link naar reactie
  • 0
Daarnaast krijgt u van ons een hele duidelijke email waarin wordt beschreven welke stappen u moet ondernemen bij de kamer van koophandel. Dat is onze service.

 

Beste Bizzfilter: je merkt al dat wij als ondernemers erg kritisch zijn over diensten die claimen iets tegen te houden ("filteren"), maar feitelijk juist veel spam gaan opleveren - al dan niet zelf aangevraagd, maar toch. Starters worden direct bij de start belaagd door vele commerciële partijen, die inspelen op de onervarenheid van deze starters om hen over de streep te trekken geld aan hen te geven. Vooral qua reclamerotzooi wordt er actief op argeloze starters ingespeeld, met gouden bergen en beloften van vele klanten, waar uiteidnelijk amper of zelfs nooit iets uitkomt. Deels is dat in mijn ogen simpelweg een goede manier voor starters om direct wat leergeld te betalen om er daarna nooit meer zomaar in te trappen...

 

Nu lees ik hier meerdere malen dat jullie wel degelijk vinden een service te bieden, en wel het geven van tips om je uit te laten schrijven uit de commerciele bestanden die de KvK verhandeld. Ik ben er even ingedoken, en moet zeggen dat ik het érg naar onzin vind neigen:

 

Jullie tips zijn namelijk niet meer dan 'schrijf een brief' of 'stuur een e-mail' om te vragen of de KvK je uit de bestanden haalt. Ook wordt verwezen naar een 'formulier 18', maar dat is het formulier 'Aanvulling op andere handelsregisterformulieren'. Volgens de KvK: "Dit formulier gebruikt u wanneer de inschrijvings- of wijzigingsformulieren onvoldoende ruimte bieden om de gevraagde gegevens op te geven."

 

Daar heb je dus niets aan. En ik vind het daarom misleidend wat jullie doen (zoals anderen hierboven ook al aangegeven hebben), want uit de FAQ op Bizfilter.nl:

 

BizFilter.nl zorgt er voor dat telemarketing en commerciële acquisitiebureaus uw gegevens niet meer kunnen gebruiken voor commerciële doeleinden en/of uw gegevens doorverkopen aan derden. Daarnaast zorgen wij ervoor dat u juist wél benaderd wordt voor producten of diensten waarvan u zelf heeft aangeven interesse in te hebben.

 

Dat eerste doen jullie niet. Dat tweede wel. Wees daar nou gewoon eerlijk over, dan is er niets aan de hand. Nu jullie het echter zó omschrijven als in de quote hierboven, is een waarschuwing op de plaats want dan doen jullie niet wat jullie beloven. Bij deze.

Link naar reactie
  • 0
BizFilter.nl zorgt er voor dat telemarketing en commerciële acquisitiebureaus uw gegevens niet meer kunnen gebruiken voor commerciële doeleinden en/of uw gegevens doorverkopen aan derden.

 

Heh...als deze aanbieding letterlijk keihard gegeven wordt ben ik heel erg benieuwd hoe dat gerealiseerd wordt. En dan bedoelik niet dat gedoe hierboven over een briefje naar de KvK of selectief gespamd worden, maar het daadwerkelijk voorkomen dat mijn zakelijke gegevens gebruikt kunnen worden.

 

Met name ben ik dan benieuwd hoe Bizfilter er voor kan zorgen dat telemarketing en commerciële acquisitiebureaus mijn gegevens niet meer kunnen doorverkopen aan derden...

 

edit en PS:

 

Ik heb nu al meerde malen duidelijk aangegeven welke service wij leveren. Ik ga niet nog meer tijd investeren om dat nog dieper uit te leggen.

 

Dit is niet echt de meest constructieve manier om je positief te profileren in een kritische online gemeenschap.

Link naar reactie
  • 0

Hou maar op Peter,

 

Zie de door mij geciteerde punten 6.1 & 6.2 in een eerdere post.

 

Bizfilter zorgt ervoor door jou een e-mail met instructies te sturen hoe je dit bij de KvK kunt doen. Punt 6.2 is het indekken want waarschijnijk staat er in de mail dat je binnen x-dagen na KvK inschrijving dit moet doen, of voordat je je verhuizing aan de KVK doorgeeft/voordatje verhuist, omdat je anders al in een KvK bestand zit dat is doorverkocht. Dan zit je in een commerciele database waar de KvK geen vat meer op heeft, en dat ook weer 100 keer dorverkocht wordt.

Voor bestaande bedrijven van laten we zeggen een jaar oud en die voorlopig niet verhuizen heeft het dus geen enkele zin.

 

In die mail die je van Bizfilter krijgt staat waarschijnlijk datje een briefje naar je KvK kantoor moet sturen met het verzoek de "non-mailing-indicator" aan te zetten.

zie o.a.Dit HL-draadje van 4 maanden terug alsmede dit draadje op molblog met daarin in de antwoorden een voorbeeldmailtje en antwoord van de KVK van een van de lezers

 

Edit: Sorry, maar dit soort bedrijven maakt me een beetje achterdochtig, dus hierbij nog maar een aavulling uit de faq van bizfilter:

 

Vraag: Wat doet BizFilter.nl?

Antwoord: BizFilter.nl zorgt er voor dat u informatie krijgt, waarin staat vermeld hoe u er zelf voor kunt zorgen, dat een groot gedeelte van de commerciële acquisitiebureaus uw gegevens niet meer kunnen gebruiken voor commerciële doeleinden en/of uw gegevens doorverkopen aan derden. Daarnaast zorgen wij ervoor dat u juist wél benaderd wordt voor producten of diensten waarvan u zelf heeft aangeven interesse in te hebben.

 

Vraag: Is het gratis?

Antwoord: De diensten van BizFilter.nl zijn gratis en wij zorgen ervoor dat u in de toekomst niet (of nauwelijks) benaderd wordt door verkopers van producten of diensten waar u geen interesse in heeft.

 

Vraag: Ons bedrijf bestaat al 2 jaar. Kunnen wij ook toekomstige telemarketeers stoppen.?

Antwoord: Het is belangrijk om uzelf vandaag nog af te melden. Wij kunnen niet nagaan in welke e-mail-, bel- en postlijsten uw bedrijf al geregistreerd staat als gevestigde onderneming maar u voorkomt wél toekomstige acquistie. Als startende ondernemer kunt u geheel voorkomen om in deze lijsten te staan door uzelf direct af te melden voordat acquisitiebureaus uw gegevens inkopen.

 

Toch maar weer even aansluiten bij Peter in de vorige post: Dat is nogal een bewering mensen van Bizfilter, want er staan geen mitsen en maren bij. Dus hoe gaan jullie dat doen?

Link naar reactie
  • 0

In die mail die je van Bizfilter krijgt staat waarschijnlijk datje een briefje naar je KvK kantoor moet sturen met het verzoek de "non-mailing-indicator" aan te zetten.

 

De KvK vermeldt dit op zijn site, al blijft een beetje vaag hoe je dat verzoek moet indienen en hoe je kunt zien of de indicator bij jouw bedrijf aan staat.

 

De Nationale Ombudsman heeft voor elkaar gekregen dat de KvK dit voortaan vermeldt in het welkomstpakket voor nieuwe ondernemers. Jammer dat hij geen bericht in de KvK-krant/e-mailnieuwsbrief heeft afgedwongen.

Link naar reactie
  • 0

Hahaha - de naam kwam me al bekend voor!

 

Net even mijn inbox doorzocht, en inderdaad: ondanks dat bij de KvK mijn 'non-mail-indicator' aan staat heb ik op 22 december een spam-mailtje van Bizfilter ontvangen met daarin een niet-werkende afmeldlink.

 

Waarmee is dus is aangetoond dat het hele non-mail-gebeuren bij de KvK geen enkele garantie biedt, en de dienst van Bizfilter, die daar zwaar op leunt, dus ook gebakken lucht is waar het het voorkomen van ongewenste email betreft.

 

Ik vermoed dat je er wel op kunt vertrouwen dat je meer spam krijgt.

Link naar reactie
  • 1

Ok,

 

Even een duit int zakkie.

 

 

Ik hoor lovende woorden over de openheid van BIZFILTER en vergelijkbare woorden.

Laten we de zaken niet omdraaien of zelfs verdraaien. Bedrijven als dit zijn per definitie niet open.

 

Telemarketing is voor de meeste mensen een ellende en overlast. Het wordt keihard en agressief opgedrongen.

Omdat er steeds meer regels komen, wordt het steeds lastiger om als telemarketeer nummers te vinden. Althans, niet voor alle!

 

Het feit dat de KvK nummers verkoopt is verwerpelijk. Het wordt aan de "starter" niet medegedeeld en dat is juridisch aan te pakken. Bedrijven als BIZFILTER bellen en dringen zich keihard op en stellen mensen, veelal 'groene' starters', voor een

zogenaamd lastige keuze. Daarbij doet BIZFILTER het klinken alsof je niet om BIZFILTER heen kunt. Voorts waarschuwen ze voor de gevolgen als je zegt "ik stel geen prijs op welk contact dan ook; ik wil door geen enkel bedrijf gebeld worden". Want wat wil je nou als starter? Gevonden worden natuurlijk. Maar dat gaat NIET via BIZfilter of telemarketing! Dat gaat enkel via een goede eigen marketing en adverteren bij bedrijven die je zelf hebt gekozen.

BIZfilter maakt dus dubbel misbruik van starters. Ze spelen in op de angst van een startende ondernemer.

 

Samenvattend: Zowel de garantie dat je niet meer gebeld gaat worden als de garantie dat je gebeld gaat worden door de juiste bedrijven geeft BIZfilter niet. Dit betekent maar 1 ding. Het is enkel geld verdienen voor BIZfilter.

 

BIZFILTER heeft geen enkele status ook al doen ze dat zo voorkomen. Het is wederom een slinkse wijze om aan telefoonnummers te komen. Het probleem is daarbij dat ze zeggen dat de nummers reeds openbaar zijn. Dat is nadrukkelijk niet het geval! Waarom niet? welnu: de KvK heeft niet gezegd wat er zou gebeuren met jouw nummer op het moment dat je je liet inschrijven.

 

 

Nogmaals: BIZfilter -lijkt- een maas in de (nog informele) wet gevonden te hebben. Maar lang zal dit niet blijven duren. Het blijft pure overlast en kosten met zich meebrengen. NIEMAND heeft ineens bedrijven nodig die gaan bellen!

 

Laten we ons eens afvragen waarom alle bedrijven als BIZfilter alles zoveel mogelijk anoniem doen. BIZfilter geeft geen telefoonnummer van zichzelf en geen mailadres van de medewerker die zoveel zaken voor je zal regelen.

 

Wie heeft bijvoorbeeld de berichten geschreven die we net lazen van 'het BIZFILTER TEAM' ? Anoniem natuurlijk!

Mensen trap er niet in. Geef geen nummers, gebruik de site van deze bedrijven niet en vul dergelijke sites ook niet in!

Ze hebben geen status en zullen gebruik maken van onwetendheid. Als je jouw gegevens geeft via internet dan maak je ze zelf openbaar! In ieder geval in het geval van BIZfilter.

 

Wacht nog even op de bedrijven die aangewezen gaan worden met als doel het beperken van overlast! BIZfilter doet het tegenovergestelde en draait daarbij het doel om. Het is de toon en de boodschap van BIZfilter die niet door de beugel kan. "Door maximaal 1 bedrijf gebeld worden" Neen: we willen helemaal niet gebeld worden en in alle andere gevallen leggen we zelf contact!

 

Het veranderen van jouw gegevens bij de KvK, of liever het verwijderen, gaat kinderlijk eenvoudig. Gewoon het wijzigingsformulier downloaden en zeggen welke gegevens je verwijderd wilt zien. Je ben niet verplicht een telefoonnummer, mailadres of website te vermelden bij de KVK. Schrijven duurt lang en een brief opstellen en zeggen dat jouw gegevens niet verkocht mogen worden kost teveel tijd. Ze staan er dan ook nog steeds in. Ze moeten eruit. Als we bedenken dat jouw gegevens zonder jouw toestemming reeds verkocht worden dan durf ik te betwijfelen of een dergelijke brief inderdaad verwerkt wordt.

 

 

Aanpakken die handel!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Tien punten voor HL ;D

 

Vandaag was ik de gelukkige winnaar van een gesprek met Bizfilter. HL-lezer als ik ben, was ik natuurlijk op de hoogte van dit "geweldige product wat alles blokkeert waar je als ondernemer helemáál niet op zit te wachten."

 

Ze hebben strakke windows voor hun callcenter, zodra je nee zegt wordt de verbinding bruut verbroken. Geen "bedankt voor uw tijd" of "leuk u gesproken te hebben"... gewoon KWAK de hoorn erop. :-K

Gaat zeker niet zo goed met de business?

 

Kortom: weer een biz uit de lijst van bizfilter gefilterd!

 

 

Link naar reactie
  • 0

ik ha nog nooit gehoord van dit bedrijf. En om je eerlik te zijn is de site zo knullig dat ik er ook niet in zou vliegen. Uit de faq begrijp ik dat ze er voor zorgen dat je niet benaderd wordt door andere bedrijven. Maar hoe doen ze dat dan? Want ze zijn geen onderdeel van de kvk?

 

Blader even een pagina terug in dit draadje...dat doen ze niet, dat kunnen ze niet en dat willen ze al helemaal niet.

Link naar reactie
  • 0

Ik ben vanochtend gebeld door BizFilter.

 

Het enige wat ze tegen mij zeiden is dat zij er voor kunnen zorgen dat ik minder reclamepost zou krijgen. Wat ik hoefde te doen is opgeven wat ik WEL wil ontvangen. Wist ik veel...

 

Nou mijn wensen doorgenomen. Een paar minuten later krijg ik een mailtje dat ik inderdaad ZELF de "non mailing indicator" moet uitzetten. Kat in de zak. Ik zal nu dus niet minder post maar meer gerichte SPAM krijgen.

 

Maar ik weet wat ik ga doen. Alle post die ik via hen binnen krijg (ik weet immers wat ik opgegeven heb) stuur ik terug naar het bedrijf zelf (klanten van Bizfilter) met de mededeling dat Bizfilter mij misleid heeft en dat ik bij voorbaat al geen zaken wil doen met bedrijven die mij via Bizfilter benaderen.

 

Dit is geen manier van zaken doen. Dit zijn "legale" SPAM-praktijken.

 

 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 180 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.