leeuwenr Geplaatst: 29 januari 2009 leeuwenr 9 0 Geplaatst: 29 januari 2009 Hallo, Ik ben bezig met de omzetbelasting van het 4e kwartaal 2008. Nu viel mij op dat er een paar euro verschil in hun en mijn berekening zit :) Het scheelt zo'n 4 euro... is dit normaal / te verwaarlozen en als het niet normaal is hoe los ik het op? Bedankt! Gr. Link naar reactie
0 leeuwenr Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur leeuwenr 9 0 Geplaatst: 29 januari 2009 Ok.. je moet nog afronden op hele euro's en dan klopt het wel beter :) Link naar reactie
0 Iwan van Geelen Geplaatst: 29 januari 2009 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 29 januari 2009 Hun berekening? Hoe krijg je die dan? geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
0 leeuwenr Geplaatst: 29 januari 2009 Auteur leeuwenr 9 0 Geplaatst: 29 januari 2009 Hun berekening? Hoe krijg je die dan? Sorry ik bedoel "Bedrag waarover omzetbelasting wordt berekend" Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 29 januari 2009 Joost Rietveld Moderator 22,7k 80 2299 Geplaatst: 29 januari 2009 afdracht BTW afronden naar beneden. Voorbelasting naar boven afronden. groet joost DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
0 anna82 Geplaatst: 29 januari 2009 anna82 658 13 Geplaatst: 29 januari 2009 afdracht BTW afronden naar beneden. Voorbelasting naar boven afronden. groet joost LOL, ik was vandaag bezig met aangifte doen en vond het nog wel zo overdreven van mezelf, om daar op te letten. Gelukkig ben ik niet de enige. ;) Misschien offtopic maar nu we het daar toch over hebben, heb ik een vraagje....Ik heb bv grootboek 'te betalen btw 19%' en 'te betalen btw 6%', die voeg ik aan het eind van het kwartaal samen tot 'af te dragen btw', waar ik later de betaling weer aan kan koppelen. Af te dragen btw moet dus op 0 eindigen....Dat is afgerond, bij bv 'te betalen btw 19%' niet. Kan je het bedrag (minder dan 1 euro) die overblijft bij bv 'te betalen btw' onder een andere grootboek zetten? Zodat ook die netjes op 0 eindigt? Zo ja hoe noem je die? Alvast bedankt! Link naar reactie
0 Maarten Geplaatst: 29 januari 2009 Maarten 1,1k 80 Geplaatst: 29 januari 2009 Zodat ook die netjes op 0 eindigt? Zo ja hoe noem je die? Afrondingsverschilllen :) https://www.sslcertificaten.nl | https://www.cryptoshop.nl Link naar reactie
0 Joost Rietveld Geplaatst: 29 januari 2009 Joost Rietveld Moderator 22,7k 80 2299 Geplaatst: 29 januari 2009 Zodat ook die netjes op 0 eindigt? Zo ja hoe noem je die? Afrondingsverschilllen :) Zo simpel kan het zijn en is het dus ook ;D DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal Link naar reactie
leeuwenr
leeuwenr
Hallo,
Ik ben bezig met de omzetbelasting van het 4e kwartaal 2008.
Nu viel mij op dat er een paar euro verschil in hun en mijn berekening zit :)
Het scheelt zo'n 4 euro... is dit normaal / te verwaarlozen en als het niet normaal is hoe los ik het op?
Bedankt!
Gr.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag