• 0

LEDGloeilamp.nl - Bespaar op uw energierekening!

Hallo iedereen,

 

Met veel plezier heb ik de afgelopen maand dit forum doorgekeken om zo te leren van de do's en dont's van het opzetten van een webwinkel. Vooral de van de topics die om een mening van een website vroegen heb ik veel geleerd.

 

Vandaar dat ik nu jullie wil vragen om een kleine blik te werpen op mijn webwinkel die nu een kleine maand operationeel is.

 

Zowel de betaalde als onbetaalde bezoeker bekijkt gemiddeld 5,5 pagina en verblijft meer dan 3 minuten op de website. En qua orders mag ik zeker niet klagen.

 

Wat valt jullie op? Wat staat jullie juist wel of niet aan? En vooral wat kan er verbeterd worden?

 

Iedere mening is zeer welkom.

 

Bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Eerste indruk is wel een nette overzichtelijke website. Alleen ben ik zelf niet zo'n fan van de fale kleuren.

 

Hier wat punten (ik heb de reacties verder niet gelezen dus misschien zijn ze al gezegd):

- Gebruik wat duidelijkere kleuren om belangrijke elementen te onderscheiden.

- De bovenkant van het logo lijkt afgeknipt te zijn (bij het lampje).

- De welkom's tekst is wat warrig qua opmaak, verschillende formaten van witruimtes.

- Inloggen zit wel erg in een verdomhoekje, ik zou dat bovenaan plaatsen.

- Die foto van al die gloeilampen staat een beetje raar, alsof je 2 headers hebt.

- Bij de zoekbalk zou ik een zoek knop plaatsen, enter drukken lijkt voor jouw misschien logisch maar voor veel mensen niet.

 

Dit was het wel zo'n beetje. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

 

 

Link naar reactie
  • 0

ff helemaal off-topic

 

Waarom is de titel van het hiervoorstaande bericht (van JS Coolen) afwijkend van de titel van het draadje, en wordt de titel van het laatste bericht overgenomen in de hoofdpagina.

(en die van mij nu ook)

 

Snap 'm ff niet

 

Frans

*de titel van de laatste post is trouwens weer gelijk aan het onderschrift onder de websitethumbnail van het profiel van TS, om het nog duidelijker te maken*

Link naar reactie
  • 0
ik zou ergens het lichtopbrengstequivalent t.o.v. klassieke lampen aangeven.

 

Ik heb vorige week mijn eerste ledlamp gekocht [1], en ik kan mijn eigen advies niet genoeg benadrukken. Die ledlamp geeft nog geen 5% van het licht van de spaarlamp die daarvoor in de fitting zat, die nog geen 20% van het licht van de gloeilamp gaf die in de fitting had kunnen zitten, dus hij gaat snel bij het chemisch afval.

 

[1] Het was helaas een set van 4 bij de Blokker, waarvan 1 volgens de verpakking een kleur naar keuze zou hebben, maar in de doos is daarvan niets terug te vinden. Ik vind het een doos met 4 miskopen :-[

Link naar reactie
  • 0

Er zit dan ook een wereld van verschil in Led-lampjes.

Ik ken de kwaliteit van de lampjes van de Blokker niet, maar verwacht niet dat dat de beste/duurste lampjes zijn.

 

Collega hier heeft een eigen lampenlijn. Kosten van 4 spotjes zijn denk ik ongeveer evenveel als het hele schap van de Blokker. Wel erg mooi:

http://www.dynaled.com/pages/products.html

 

Gr

Mark

 

Link naar reactie
  • 0

Bij motorfietsen worden vaak de richtingaanwijzers vervangen door kleinere LED-varianten. Dit omdat de standaard 'broodtrommels' vaak als veel te groot worden ervaren.

 

Ook daar zie je veel verschillen tussen bepaalde merken. De huismerken zijn vaak goedkoop en bestaan uit een aantal ledjes. Bij daglicht zijn deze krengen amper te zien... levensgevaarlijk.

Andere merken maken gebruik van de power-LED. Een enkele LED in een richtingaanwijzer. Het klinkt als waanzin, maar ze zijn zo ontzettend fel dat ze onmogelijk over het hoofd kunnen worden gezien.

Dat vertaalt zich uiteraard in de prijs.

 

Ik ga eens snuffelen op deze site!

JM juristen & adviseurs

ondernemingsrecht:

samenwerkingsverbanden | overeenkomsten | (algemene) voorwaarden en reglementen | bedrijfsstructuren | bedrijfsoverdrachten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.