Met veel plezier heb ik de afgelopen maand dit forum doorgekeken om zo te leren van de do's en dont's van het opzetten van een webwinkel. Vooral de van de topics die om een mening van een website vroegen heb ik veel geleerd.
Vandaar dat ik nu jullie wil vragen om een kleine blik te werpen op mijn webwinkel die nu een kleine maand operationeel is.
Zowel de betaalde als onbetaalde bezoeker bekijkt gemiddeld 5,5 pagina en verblijft meer dan 3 minuten op de website. En qua orders mag ik zeker niet klagen.
Wat valt jullie op? Wat staat jullie juist wel of niet aan? En vooral wat kan er verbeterd worden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mvitos
mvitos
Hallo iedereen,
Met veel plezier heb ik de afgelopen maand dit forum doorgekeken om zo te leren van de do's en dont's van het opzetten van een webwinkel. Vooral de van de topics die om een mening van een website vroegen heb ik veel geleerd.
Vandaar dat ik nu jullie wil vragen om een kleine blik te werpen op mijn webwinkel die nu een kleine maand operationeel is.
Zowel de betaalde als onbetaalde bezoeker bekijkt gemiddeld 5,5 pagina en verblijft meer dan 3 minuten op de website. En qua orders mag ik zeker niet klagen.
Wat valt jullie op? Wat staat jullie juist wel of niet aan? En vooral wat kan er verbeterd worden?
Iedere mening is zeer welkom.
Bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19230-ledgloeilampnl-bespaar-op-uw-energierekening/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
35 antwoorden op deze vraag