• 0

Gratis website bouw pakketten via internet

Ik wil zelf een website bouwen en zoek een bouwpakket die makkelijk in gebruik is maar toch veilig. Ik heb begrepen dat sommige pakketten via internet gevoelig kan zijn voor hackers? De website wordt gebruikt om mijn bedrijf te presenteren, ik heb dus geen webshop nodig. De mogelijkheid van beelden/video/geluid, rss feeds, blog en teller lijkt mij wel wenselijk alhoewel ik het zo simpel mogelijk wil houden. Wie heeft voor een leek op dit gebied een goede aanrader? Alvast bedankt voor de moeite.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

10 antwoorden op deze vraag

  • 0

Met het veiligheidsaspect valt het reuze mee. Zeker als je geen grote speler bent of gevoelige data (persoonsgegevens) aan je site koppelt lijkt me dat niet de insteek om een 'bouwprogramma' te kiezen. Zet eerst je wensen een op een rij, en kijk daarna voor de mogelijkheden bij sites als WordPress, Joomla, Drupal of een of andere startpagina.

 

Maar bouwpakketten als LEGO bestaan niet in de site-wereld. Je zult je er hoe dan ook in moeten verdiepen en met een eigen ontwerp op de proppen moeten komen.

 

www.businessbox.nl | www.zonneveldmarks.nl |

www.tekstschrijverdeventer.nl

Link naar reactie
  • 0

Heb juist een, bijna gratis, website gemaakt obv bouwstenen, zie www.novosite.nl

 

Makkelijk, snel en goede service.

 

Ik heb www.enjoy-youroffice.nl ermee gemaakt.

 

Het kan natuurlijk beter, vormgeving meer afgestemd op boodschap etc., maar voor mij was het een goede opstart. Al is het 'maar' voor het leer-effect van waar je allemaal over na moet denken bij het geven van een opdracht tot het maken van een site.

 

Groeten, Hans Blaak

Link naar reactie
  • 0

Uhm, dat lijkt me logisch dat men zijn website up to date houdt? >;(

 

Tja, maar bedoel je dan de content of de technologie om het weer te geven en te bewerken?

 

Op zich kan ik mn nl goed voorstellen dat iemand net geneigd zal zijn zn installatie van wordpress, joomla, etc bij te werken naar de nieuwste versie zolang de oude zijn werk goed doet.

 

Overigens is het niet zo dat het qua veiligheid bij de pakketten zo slecht geregeld is, maar juist omdat ze zoveel gebruikt worden zijn ze een aantrekkelijk target voor hackpogingen. Daardoor is het blijven gebruiken van een oude versie met een lek gevaarlijker dan wanneer je werkt met een minder voorkomend systeem, zelfs als daar een soortgelijk gat in zit.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 228 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.