Ik zit in overweging om 1 van mijn B.V S te verkopen of de voorraad te verkopen. ( ivm geld nood)
die onder de beheer bv hangt als 1 van de werkmaatschapijen.
Aangezien dat ik in een andere eigen B.V een hoop schuld heb die ook onder de beheer valt
( hoop ik dat ik het red met dit op te lossen de schuld een gedeeltelijk in iedergeval wel)
Met het geld van de verkoop van de B.V of de voorraad wil ik een gedeelte van de andere B.V de schulden naar beneden brengen of een voorstel te gaan doen tot saneren.
Want als ik de bv verkoop zal dat mischien onder paulineus handelen vallen.! als de andere daadwerkelijk wel failliet gaat.
Ik heb deze bv pas opgericht in september 2008
Ik hier ondertussen een kleine 50.000 euro ingepomp aan voorraad
Ik val niet onder de fiscale eenheid want anders zat ik met de 3 jaar termijn is mij verteld.
Wat is verstandiger de voorraad verkopen of met B.V.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2009schaats
2009schaats
Ik zit in overweging om 1 van mijn B.V S te verkopen of de voorraad te verkopen. ( ivm geld nood)
die onder de beheer bv hangt als 1 van de werkmaatschapijen.
Aangezien dat ik in een andere eigen B.V een hoop schuld heb die ook onder de beheer valt
( hoop ik dat ik het red met dit op te lossen de schuld een gedeeltelijk in iedergeval wel)
Met het geld van de verkoop van de B.V of de voorraad wil ik een gedeelte van de andere B.V de schulden naar beneden brengen of een voorstel te gaan doen tot saneren.
Want als ik de bv verkoop zal dat mischien onder paulineus handelen vallen.! als de andere daadwerkelijk wel failliet gaat.
Ik heb deze bv pas opgericht in september 2008
Ik hier ondertussen een kleine 50.000 euro ingepomp aan voorraad
Ik val niet onder de fiscale eenheid want anders zat ik met de 3 jaar termijn is mij verteld.
Wat is verstandiger de voorraad verkopen of met B.V.
Wat zou deze waard wezen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19620-ondeneming-verkopen-of-voorraad/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag