Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zaphod
Sja naast het harde werken wil ik toch ook wat meer aan sport doen.. Gezonde geest in een gezond lichaam enzo ;).
Heeft iemand een goeie tip voor een fijne sportschool? Regio Hoofddorppleinbuurt, A'dam.
Geen macho-kijk-mij-eens-spierballen-hebben-tent, en ook geen kijk-mij-eens-mooi-het-hipste-pakje-aanhebben-tent bij voorkeur... Gewoon relaxt, prettig en als 't ff kan niet de hoofdprijs.
Wat geven jullie uit aan de sportschool? Sites waar ik op kijk van fitnesstenten zijn erg summier. Op de 1 of andere manier durven ze allemaal hun prijzen niet online te zetten. Ze willen dat je lanskomt voor een 'kennismaking' en dan gaan ze je dat pas vertellen... Krijg ik een onprettig gevoel bij. Rare marketing!
Anyway... wie heeft de gouden tip!?
www.pimbliek.nl - IT Consultant