Hallo, ben nieuw hier, maar hopelijk zijn er mensen die me advies kunnen geven.
Heb al een jaar een idee en prototype van een keukenaccessoire, dit werd toen door bepaalde mensen een beetje lacherig afgeserveerd.
Nu blijkt dat philips zoiets dergelijks toch op de markt gaat brengen.
heb intussen contact gehad met enkele bedrijven(blokker, enz), en die hebben wel interesse maar kunnen me niet verder helpen. Ze willen alleen de prijs weten als het zover is.
De vraag is dus hoe nu verder??
Het is een rvs accessoire, er is een prototype wat nog verder uitgewerkt kan/moet worden, en waar laat je zoiets maken??
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Prinsje
Prinsje
Hallo, ben nieuw hier, maar hopelijk zijn er mensen die me advies kunnen geven.
Heb al een jaar een idee en prototype van een keukenaccessoire, dit werd toen door bepaalde mensen een beetje lacherig afgeserveerd.
Nu blijkt dat philips zoiets dergelijks toch op de markt gaat brengen.
heb intussen contact gehad met enkele bedrijven(blokker, enz), en die hebben wel interesse maar kunnen me niet verder helpen. Ze willen alleen de prijs weten als het zover is.
De vraag is dus hoe nu verder??
Het is een rvs accessoire, er is een prototype wat nog verder uitgewerkt kan/moet worden, en waar laat je zoiets maken??
Alvast bedankt, Stefan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/19768-een-prototype-en-nu/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag