Feature Request - My Discussions

Aanbevolen berichten

Hoi Devvers van HigherLevel.

 

Ik moet zeggen dat de home page erg handig is gemaakt (heeft even geduurd voordat ik het door had), de rode/grijze status blokjes die bijhouden welke reacties je al gelezen hebt en het meteen jumpen naar het eerste artikel dat je nog niet gelezen hebt werkt erg fijn. Het enige wat ik nog mis, is een overzicht, net zoals de homepage, maar dan met enkel de artikelen waar ik een reactie op geplaatst heb, of heb aangegeven dat ik de thread wil volgen. Dit zou het gebruik van HigherLevel voor mij nog een stuk leuker/makkelijker maken. Daarnaast een view zoals de homepage met alle artikelen, op volgorde van posting met de gene waarin je niet gereageerd hebt/volgt.

 

Wat vinden jullie van dit idee?

 

Groet,

 

Nick.

Link naar reactie

Wat ik persoonlijk nog handiger zou vinden is een uitbreiding van de mogelijke indicatoren voor de draadjes, met name een die aangeeft dat het er eentje is waar ik in gereageerd heb, en waar sindsdien reakties op geplaatst zijn.

 

Niet noodzakelijkerwijs op mijn reaktie, natuurlijk, maar als indicatie dat het een onderwerp is waar ik me blijkbaar voor boei, en die nog steeds levend is.

Link naar reactie

Wat ik persoonlijk nog handiger zou vinden is een uitbreiding van de mogelijke indicatoren voor de draadjes, met name een die aangeeft dat het er eentje is waar ik in gereageerd heb, en waar sindsdien reakties op geplaatst zijn.

 

Niet noodzakelijkerwijs op mijn reaktie, natuurlijk, maar als indicatie dat het een onderwerp is waar ik me blijkbaar voor boei, en die nog steeds levend is.

Precies. Nu is het in de grote lijst vaak moeilijk om te achterhalen, zeker als je een hoop draadjes leest.

 

Ik heb volgens mij een redelijk verslavende persoonlijkheid, ben volgens mij net een week op HL en heb denk ik bijna alle draadjes die de afgelopen week gepost zijn wel gelezen. Daarnaast heb ik ook bijna 80 berichtjes gepost en actief meegedaan in een aantal discussies waarvan ik graag de verdere reacties wil lezen.

Link naar reactie

heren

 

Je kunt onder elk antwoord bij een topic ervoor kiezen om je te abonneren op dat topic.

 

Aanvinken indien je reakties op dit bericht per email wilt ontvangen.

 

Ik werk altijd eerst mijn mail af voordat ik de recente draadjes raadpleeg.

 

Groet

Joost

 

Ik krijg al zoveel mail en als ik dat voor alles doe waar ik actief mee doe wordt dat echt een overvloed aan spam. Ik lees (met veel plezier) de laatste tijd een uur of 3-4 per dag de HL threads door.

Link naar reactie

heren

 

Je kunt onder elk antwoord bij een topic ervoor kiezen om je te abonneren op dat topic.

 

Aanvinken indien je reakties op dit bericht per email wilt ontvangen.

 

Ik werk altijd eerst mijn mail af voordat ik de recente draadjes raadpleeg.

 

Groet

Joost

 

Ik krijg al zoveel mail en als ik dat voor alles doe waar ik actief mee doe wordt dat echt een overvloed aan spam. Ik lees (met veel plezier) de laatste tijd een uur of 3-4 per dag de HL threads door, dus dan kun je wel na gaan hoeveel alerts dat zou opleveren.

 

Sorry, verkeerd knopje :( Ik wou op de verander knop drukken...

Link naar reactie

maar wat is dan het verschil tussen een email notificatie en eenzelfde lijst op de homepage?

 

Ik heb honderden notificaties aan staan, maar check wat vaker per dag de mail. Veelal weet ik wel waar ik nog naar moet kijken en waarnaar niet. Je hoeft immers niet voor elk bericht de notificatie aan te zetten.

 

Joost

 

Eigenlijk is het niets meer dan het opdelen van de huidige home page in 2 delen; draadjes waar je op gereageerd hebt/gemarkeerd hebt en de draadjes waarbij dat niet zo is. E-mail verificatie is niets mis mee, maar niet in dit soort grote hoeveelheden.

 

Update: alleen van deze thread al heb ik 3 mailtjes in 9 minuten, stel je voor dat ik voor 400 threads een alert hebt staan?

Link naar reactie
Cyber Security Adviseur
Cyber Security Adviseur

maar wat is dan het verschil tussen een email notificatie en eenzelfde lijst op de homepage?

Het verschil is dat de email notificaties extra handelingen vergen en nog steeds niet op de site het inzicht geven in je eigen discussies. Het is overigens ook een standaardfunctionaliteit van veel gebruikte forumsoftware.

Link naar reactie

okay duidelijk, maar dat kost weer plek op de homepage, die m.i. nu goed gevuld is.

Daarnaast kun je ook kritischer zijn tav de topics waarop je je abonneert. Denk er ook eens aan om die lijst van tijd tot tijd op te schonen.

 

Groet

Joost

Het hoeft voor mij ook niet op de homepage, mag ook een pagina zijn die erg verstopt zit, als het er maar is :) Ik denk dat je mening inmiddels wel duidelijk is; je bent geen voorstander van het voorstel, maar wellicht dat er meer mensen zijn die dit wel graag willen, dan is het allicht iets om mee te nemen bij de volgende upgrade ronde.

Link naar reactie

Ben het er wel mee eens dat het handig zou zijn.

 

Ik ga nu vaak naar mijn profiel en klik daar op de laatste dertig berichten die ik heb geplaatst. Helaas krijg je dan alle berichten uit één topic apart genoemd en is de 30 dus snel vol met bijvoorbeeld maar 10 topics.

 

Gewoon een lijst met daarin de topics waarop ik heb gereageerd, te vinden via mijn profiel, zou ik helemaal super vinden.

Link naar reactie

 

Het hoeft voor mij ook niet op de homepage, mag ook een pagina zijn die erg verstopt zit, als het er maar is :) Ik denk dat je mening inmiddels wel duidelijk is; je bent geen voorstander van het voorstel,

 

Hoho, dat laatste is zeker niet het geval. Ik denk er in praktische zin over na, maar sluit zeker niets uit. Als er een mogelijkheid is om dat elders (bijv. onder je profiel) onder te brengen, dan neem ik dat op met de anderen. Wat ik ook dus nu ga doen.

 

uitkomst volgt.

 

Groet

Joost

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

 

Het hoeft voor mij ook niet op de homepage, mag ook een pagina zijn die erg verstopt zit, als het er maar is :) Ik denk dat je mening inmiddels wel duidelijk is; je bent geen voorstander van het voorstel,

 

Hoho, dat laatste is zeker niet het geval. Ik denk er in praktische zin over na, maar sluit zeker niets uit. Als er een mogelijkheid is om dat elders (bijv. onder je profiel) onder te brengen, dan neem ik dat op met de anderen. Wat ik ook dus nu ga doen.

 

uitkomst volgt.

 

Groet

Joost

Sorry, die conclusie trok ik wellicht te snel, maar dat komt dat er na elk argument (niet alleen mijn argumenten, maar ook de argumenten die andere gaven) er een reactie kwam die aangaf dat het e-mail notificatie systeem afdoende was, vandaar ook dat ik op een gegeven moment de discussie niet meer verder ben aangegaan totdat er andere mensen kwamen die (deels) de mening delen dat het wenselijk is op meerdere manieren je eigen bijdrages te kunnen volgen.

 

Ik ben benieuwd wat er uit komt.

 

Groet,

 

Nick.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.