Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zrski
Ik zat gisteren avond een interessante webcast te kijken op Always On.
Lorna Borenstein, Vice President, Category Management van eBay zij in de discussie over community marketing:
"Als je je doelgroep efficient wilt bereiken en bedienen, probeer dan niet de oceaan te koken. Begin met een pannetje en doe dat goed."
Een ander punt dat besproken werd was de kracht van mond-tot-mond reclame online. Zowel ebay, ea-online, dealtime als match.com waren het er over eens dat mond-tot-mond reclame cruciaal is online. Hun message: "focus focus focus en groei wanneer je een sterke basis hebt gecreerd."
Ik vond dit eigenlijk wel hele ware punten.
HL-er van het eerste uur (& proud of it)
follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema
fuk spelvouten