Ik zou graag jullie mening willen over het volgende probleem:
Februari vorig jaar heb ik besloten een nieuwe webwinkel te laten bouwen. Deze zou in april opleverd worden, dit werd november...maar in november bleken een aantal punten niet te werken...nu in maart 2009 staan er nog steeds de standaard buttons in, werken een aantal functionaliteiten niet en hebben ze belangrijke punten (zoals metatags) pas 1 week geleden verwerkt.
Nu zijn alle afspraken via de mail behandeld, (allemaal bewaard natuurlijk) maar wil ik weten of ik juridisch gezien kans heb als ik een deel van de kosten terug eis (aangezien ik kan aantonen dat ik door dit bedrijf opbrengsten ben misgelopen)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Linda81
Linda81
Hallo,
Ik zou graag jullie mening willen over het volgende probleem:
Februari vorig jaar heb ik besloten een nieuwe webwinkel te laten bouwen. Deze zou in april opleverd worden, dit werd november...maar in november bleken een aantal punten niet te werken...nu in maart 2009 staan er nog steeds de standaard buttons in, werken een aantal functionaliteiten niet en hebben ze belangrijke punten (zoals metatags) pas 1 week geleden verwerkt.
Nu zijn alle afspraken via de mail behandeld, (allemaal bewaard natuurlijk) maar wil ik weten of ik juridisch gezien kans heb als ik een deel van de kosten terug eis (aangezien ik kan aantonen dat ik door dit bedrijf opbrengsten ben misgelopen)
In ieder geval bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20299-geschil-webdesigners-mbt-oplevering-website/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag