• 0

Online factureren

Goedenavond,

 

Ik heb met de zoekfunctie gezocht op HL, een uur gelezen en gezocht, en ben het antwoord op de volgende vraag helaas nog niet tegengekomen.

 

Ik zoek een online facturatie programma dat het volgende biedt:

 

- factureren + automatische aanmaningen

- Maand/kwartaal factureren

- Automatisch incasso

- Klanten gedeelte, zodat hun de facturen kunnen beheren en betalen met ideal.

 

Nu ken ik Wefact wel, dit komt zeer goed in de buurt, het is tot nu toe het meest toereikend.

Alleen is het naar mijn mening on-overzichtelijk en is het pakket MET het klantsysteem meer bedoeld voor hosting.

 

Weet iemand een prettig systeem?

 

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hey Mathieu,

 

Ik gebruik zelf ReeLeeZee omdat je het eenvoudig kunt beheren en omdat bovendien je boekhouder tegelijkertijd in de boekhouding kan kijken en aanpassingen kan maken. Alleen een klantengedeelte zit er geloof ik niet bij, daar ben ik ook nog naar opzoek.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Probeer dit eens:

 

http://www.moneybird.nl

 

Je kan daar met een API eventueel tegenaan programmeren zodat je op je site de klantfacturen kan tonen indien gewenst. Dat zit echter dus niet standaard er in!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Het is absoluut een goede link, ik had zelf gezocht op "online factureren".

 

Ik kwam nu via de link heel veel software tegen :)

70% is online via de website van de software aanbieder, waarvan ik http://www.factuurdesk.nl wel heel sterk vind.

 

Maar ik wil het toegankelijk maken voor klanten, die inloggen via de sidebar in mijn website en dan op de website blijven.

 

Ik ga de link nog verder uitspitten, ik zoek echt een systeem zoals wefact maar dan zo overzichtelijk als factuurdesk, dat is helemaal perfect.

 

 

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0

Dit ziet er qua interface mooi uit, de functies zijn ook toereikend.

Het factureren met incasso en ideal is prettig.

 

Heb net een mail gestuurd of deze software ook door mij in te zetten is op mijn eigen website, dit is belangrijk.

 

Ben benieuwd.

 

Ik sta nog open suggesties.

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nu een proefpakket wefact, voor alsnog heb ik het op de website staan en ben ik eigenlijk zeer tevreden over de werking. Ik moet nog even wat meer testen, maar hij zit sinds 3 dagen netjes met een inlog systeempje in de sidebar :)

 

Vind het zoal uniek dat er niet 5-10 systemen zijn om uit te kiezen?! Niemand die zo'n systeem kan vinden in ieder geval?

www.ontwerpexpert.net | Websites en reclame op maat

 

www.brommert.nl | Alles over brommers en scooters

Link naar reactie
  • 0

De dingen die je noemt in de openingspost zitten allemaal in Wefact. Het is inderdaad gericht op hosting (het heet nu ook "wefact hosting") maar zeer goed bruikbaar voor online factureren.

 

Ik gebruik het nu ongeveer anderhalf jaar en als je het eenmaal goed instelt met abonnementen etc komt alles er automatisch uitrollen. Je kunt het zelfs zo instellen dat de factureren automatisch verstuurd worden per email inclusief herinneringen.

 

Verder kun je het klantengedeelte inbouwen in je website zodat klanten ook facturen kunnen downloaden. Zelf heb ik geen ervaring met andere pakketten maar Wefact is in ieder geval een prima en vooral goedkoop pakket.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 283 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.