Ga naar inhoud

Beoordeling eBook Telefonische Acquisitie

Geplaatst:

ZOETER

Goedemorgen,

 

De afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest met het maken van een eBook met daarin allerlei nuttige informatie voor het plegen van succesvolle telefonische acquisitie. In het kort komt het erop neer dat ik een aantal boeken over dit onderwerp, maar ook websites, fora en andere interessante artikelen heb doorgespit en alle vragen die er zijn over dit onderwerp heb proberen te beantwoorden in dit eBook. Daarnaast heb ik uiteraard ook mijn eigen ervaringen opgenomen in het verhaal. Kortom, alle geheimen die er zijn om succesvol nieuwe klanten te bellen en afspraken te maken staan in dit document. Het is uiteindelijk een document geworden van 22 pagina's vol met handige tips en trucs.

 

Nu wil ik dit eBook gaan verkopen op internet (website etc. moet ik nog opzetten) maar hiervoor heb ik testimonials nodig. Daarom zou ik jullie graag willen vragen of jullie mij hiermee willen helpen. Mocht je interesse hebben om het eBook te lezen dan kun je mij een berichtje sturen met je e-mailadres, ik zorg dan dat je daarna het eBook zsm van mij ontvangt in je inbox.

 

Vervolgens verneem ik graag je reactie zodat ik deze eventueel kan vermelden op mijn website. Los van het positieve verhaal sta ik natuurlijk ook open voor verbeteringen en aanvullingen.

Ik zie jullie reacties met belangstelling tegemoet.

Bedankt alvast.

 

P.s.: ik weet niet of ik met dit onderwerp hier op de juiste afdeling zit, maar dit leek mij de beste plek. Mocht dit niet zo zijn, hoor ik dat graag.

Featured Replies

Geplaatst:

NewContacts

Beste Andre,

 

Graag ontvang ik je e-book en zal daar dan de nodige feedback van geven. Binnenkort start ik mijn eigen contactcenter en in die lijn kan je boek zondermeer interessant zijn.

 

Bijvoorbaat dank en succes,

Rick de Boer.

 

p.s. ik heb je een pm gestuurd :-)

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Geplaatst:

ZOETER

  • Auteur

Beste Andre,

 

Graag ontvang ik je e-book en zal daar dan de nodige feedback van geven. Binnenkort start ik mijn eigen contactcenter en in die lijn kan je boek zondermeer interessant zijn.

 

Bijvoorbaat dank en succes,

Rick de Boer.

 

p.s. ik heb je een pm gestuurd :-)

 

Hoi Rick,

 

Je hebt hem als het goed is nu in je inbox!

Ik zou blij zijn als je er iets aan hebt.

Je testimonial en evt. opmerkingen ontvang ik erg graag van je!

Bij voorbaat dank.

 

Groeten,

André

Geplaatst:

ZOETER

  • Auteur

De tussenstand staat op 8 momenteel.

Zijn er meer mensen die wellicht interesse hebben? Hoe meer positieve reacties hoe beter ;-)

Ik hoor jullie graag!

Geplaatst:

Gast

Hoi André,

 

Ik heb ook wel interesse, echter ben ik wel kritisch en zal overeenkomstig feedback geven. Kan zijn, dat je dan niets aan mijn referentie hebt. Is dat voor jou ok, dan ontvang ik het ebook graag en zal je met ongeveer een week replyen.

 

Groetjes, Nico.

Geplaatst:

Hans van den Bergh

  • Moderator

Ik wil graag een exemplaar voor je doornemen, dus stuur maar toe. Dan zal ik feedback geven.

 

Succès en groet,

 

Hans

(CREANIZE!)

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc I Innovatiestrategieën Ontwerper I HL-Deelnemer en -Moderator I Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht I Bedrijfsidee? Toets het Grátis: HIERMEE!

Geplaatst:

ZOETER

  • Auteur

Iedereen ontzettend bedankt voor de reacties, ik heb het e-book nu bij zo'n 10 mensen uitstaan voor feedback. Dit lijkt me zo even genoeg!

 

Wat mij betreft mag dit topic gesloten worden.

 

André

Geplaatst:

R.I.P. - Fred Wiersma

Op slot.

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.