Heb sinds 2 jaar een telcomadviesbureau, maar vind het heel lastig om klanten te werven die graag willen luisteren en kopen. Heeft iemand van jullie misschien ervaring hoe dat het beste kan doen?
En het belangrijkste is hoe benader ik zo effiecient mogelijk de klant?? Moet ik gewoon de telefoon pakken en bellen of is er een beter tactiek die ik kan toepassen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
wisse smit
wisse smit
Beste HL'ers ;D
Heb sinds 2 jaar een telcomadviesbureau, maar vind het heel lastig om klanten te werven die graag willen luisteren en kopen. Heeft iemand van jullie misschien ervaring hoe dat het beste kan doen?
En het belangrijkste is hoe benader ik zo effiecient mogelijk de klant?? Moet ik gewoon de telefoon pakken en bellen of is er een beter tactiek die ik kan toepassen?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/21302-advies-voor-een-adviesbureau/Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag