Op HL is het een komen en gaan van mensen en niet onbelangrijk, bepaalde persoonlijkheden. Sommigen blijven hier "rondhangen" anderen zijn zachtjes uit het gezichtsveld verdwenen.
Toch ben ik benieuwd hoe het met bepaalde personen vergaan is. Heeft HL je op weg kunnen helpen ? Heb je bereikt wat je wilde ? Of is alles anders gelopen ?
Persoonlijk ben ik benieuwd naar de volgende personen :
Ik heb deze personen natuurlijk een PM gestuurd om ze hierop te wijzen ;)
Heb jij nu ook ineens zoiets : Hé, da's waar ! Die heb ik allang niet meer gezien hier; of, hoe is het daar nu toch mee ?
Plaats hieronder de naam en de link en stuur een PM naar desbetreffend persoon.
(het kan natuurlijk gebeuren dat desbetreffend persoon hier niet op reageert, dan ook niet pushen. Een vrijblijvende vraag, met een vrijblijvend antwoord....)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marcel (Up)
Op HL is het een komen en gaan van mensen en niet onbelangrijk, bepaalde persoonlijkheden. Sommigen blijven hier "rondhangen" anderen zijn zachtjes uit het gezichtsveld verdwenen.
Toch ben ik benieuwd hoe het met bepaalde personen vergaan is. Heeft HL je op weg kunnen helpen ? Heb je bereikt wat je wilde ? Of is alles anders gelopen ?
Persoonlijk ben ik benieuwd naar de volgende personen :
a-m : A-M
A3N : A3N
en ons aller Nico! : Nico
Ik heb deze personen natuurlijk een PM gestuurd om ze hierop te wijzen ;)
Heb jij nu ook ineens zoiets : Hé, da's waar ! Die heb ik allang niet meer gezien hier; of, hoe is het daar nu toch mee ?
Plaats hieronder de naam en de link en stuur een PM naar desbetreffend persoon.
(het kan natuurlijk gebeuren dat desbetreffend persoon hier niet op reageert, dan ook niet pushen. Een vrijblijvende vraag, met een vrijblijvend antwoord....)
Groet Down