Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
r.i.p. Ruben van den Oord
Iedere startende ondernemer die komt een keer voor de keuze: Is het dan nu eindelijk tijd om een andere auto aan te schaffen? Na een lange periode van fiets, openbaar vervoer en 'wielen bietsen', ontkom je er niet aan om nu zelf voor je eigen vervoer te zorgen. We zijn allemaal één of meerdere keren door dat tergende beslissingsproces gegaan. Wordt het een blitse bak, of een verstandige keuze. Kán ik in deze auto wel gezien worden, of moet ik 'm om de hoek van mijn afspraak parkeren? Is 'ie niet te 'Sjonnie', te 'dik' of te 'posh'?
Redeneer jij dat een hobby geld mag kosten, of ga je voor de laagste kilometer prijs? Wordt het de jong gebruikte VW Polo 1.2 of toch maar die dikke vette Amerikaan uit ergens halverwege de jaren tachtig met een slurpende V8 Hemi in het vooronder? Ga je voor de cabrio, of voor een bestelbusje? Of kom jij met een keuze waar niemand ooit aan heeft gedacht?
Wat is voor jou belangrijk? Uitstraling, kilometerkostprijs, betrouwbaarheid, merk? So, my dear fellow petrolheads, let me and the Hamster know what car YOU prefer....
Struin Marktplaats eens af, take a peek at Autoscout, alles is goed. Er zijn maar twee beperkingen:
1) Je moet wel uitgebreid toelichten waarom jouw keuze jouw keuze is; en
2) De maximale vraagprijs van de auto is € 5.000,-.
Natuurlijk plaats je er een foto'tje bij en een screenshot van de advertentie. Linkjes zijn niet handig, want Higherlevel overleeft met gemak de gemiddelde autoadvertentie.
De babbelbox vraagt zich dus af: Waar wil jij wel in gezien worden?
In Memoriam - Ruben van den Oord