Onlangs heb ik samen met 13 mannen van mn opleiding een onderneming gerund. We hebben een Gimic voor de golfsport ontwikkelt, geproduceerd en verkocht. Het product werd geheel door onszelf vervaardigd. Alleen het annodiseren en het lasergraveren hebben we laten doen. Over het annodiseer bedrijf gaat deze topic.
We hebben voor een aantal klanten producten gemaakt met een speciale kleur. In Son hebben we destijds een bedrijf gevonden dat ons wel wilde helpen.
Oke, wij erheen met de onderdelen, uitgelegd welk onderdeel welke kleur etc etc. 2 weken later was het klaar, mooi! via via hebben we transport terug geregeld en bij aankomst op school...jawel verkeerde kleuren op sommige onderdelen... weer terug naar Son..weer naar ons...WEER VERKEERD!! BELLEN..SCHRIJVEN..ETC ETC.
Om heel lang verhaal lang te maken, ze hebben tot drie keer toe verkeerd geleverd. IPV 2 weken heeft het 2 maanden geduurd. Na de tweede, verkeerde levering begonnen ze te zeuren of het factuuradres. Heb ik in eerste instantie afgeven toen we er voor het eerst waren. Vervolgens nog eens gemaild en ze hebben mij er nog voor gebeld.... :-\
Nou ja, na die 2 maanden hebben we toch de producten kunnen leveren aan onze klanten en van de rekening van het bedrijf uit Son hebben we niets meer vernomen.
Half July heb ik nogmaals gebeld om te vragen hoe het zit met die factuur. Weer een slap verhaal dat ze geen adres hadden, toen ik nog expliciet vermeld dat ze ECHT op moeten schieten omdat we toen nog 2 weken hadden voor de liqidatie.
Niets meer gehoord of gezien. En nu, je voelt het al aankomen krijg ik een rekening thuis >:(. Of we met spoed willen betalen...
Nou kan ik natuurlijk wel van iedereen uit de onderneming geld terug vragen en die rekening betalen maar eigenlijk vind ik dat ze de boom in kunnen!! Het is gewoon belachelijk hoe ze daar met klanten gegevens omgaan!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bart
Bart
Hallo,
Onlangs heb ik samen met 13 mannen van mn opleiding een onderneming gerund. We hebben een Gimic voor de golfsport ontwikkelt, geproduceerd en verkocht. Het product werd geheel door onszelf vervaardigd. Alleen het annodiseren en het lasergraveren hebben we laten doen. Over het annodiseer bedrijf gaat deze topic.
We hebben voor een aantal klanten producten gemaakt met een speciale kleur. In Son hebben we destijds een bedrijf gevonden dat ons wel wilde helpen.
Oke, wij erheen met de onderdelen, uitgelegd welk onderdeel welke kleur etc etc. 2 weken later was het klaar, mooi! via via hebben we transport terug geregeld en bij aankomst op school...jawel verkeerde kleuren op sommige onderdelen... weer terug naar Son..weer naar ons...WEER VERKEERD!! BELLEN..SCHRIJVEN..ETC ETC.
Om heel lang verhaal lang te maken, ze hebben tot drie keer toe verkeerd geleverd. IPV 2 weken heeft het 2 maanden geduurd. Na de tweede, verkeerde levering begonnen ze te zeuren of het factuuradres. Heb ik in eerste instantie afgeven toen we er voor het eerst waren. Vervolgens nog eens gemaild en ze hebben mij er nog voor gebeld.... :-\
Nou ja, na die 2 maanden hebben we toch de producten kunnen leveren aan onze klanten en van de rekening van het bedrijf uit Son hebben we niets meer vernomen.
Half July heb ik nogmaals gebeld om te vragen hoe het zit met die factuur. Weer een slap verhaal dat ze geen adres hadden, toen ik nog expliciet vermeld dat ze ECHT op moeten schieten omdat we toen nog 2 weken hadden voor de liqidatie.
Niets meer gehoord of gezien. En nu, je voelt het al aankomen krijg ik een rekening thuis >:(. Of we met spoed willen betalen...
Nou kan ik natuurlijk wel van iedereen uit de onderneming geld terug vragen en die rekening betalen maar eigenlijk vind ik dat ze de boom in kunnen!! Het is gewoon belachelijk hoe ze daar met klanten gegevens omgaan!
Wat zal ik doen?
Bart
ice
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag