• 0

Waar kan ik leeggekomen kantoorruimte aanbieden (naast hier op HL)?

Ha HL-vrinden

Een huurder is failliet gegaan en daardoor heb ik een stuk kantoor leeg maar dus ook een verliespost.

Eea heb ik reeds hier op Vraag&Aanbod aangeboden.

Maar daarnaast ben ik benieuwd of hier nog HL-ers zitten die ideeen hebben voor verhuur/verkoop (promotie-sites?) en/of ander gebruik.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

Stel je zelf de volgende vraag: op welke sites kijken potentiële huurders van kantoorruimte?

 

En dan krijg je dus dit

 

Daar zitten heel wat sites bij waar je niet alleen kunt zoeken op te huren ruimte, maar ook kunt aanbieden. Ik tel er zo al een stuk of 20!

 

PS: uiteraard zullen niet alle advertentiesites gratis zijn, maar een kleine investering in een site die hoog scoort op google kan wellicht helpen. Voor niets gaat alleen de zon op immers en gratis is niet persé synoniem aan "goed genoeg" .Overigens kun je ook op marktplaats en speurders.nl kantoorruimte te huur of te koop aanbieden

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Beste LittleBit,

 

ik mis een stuk profilering van PLAATSNAAM als vestigingsplaats en LIGGING t.o.v. grote plaatsen, industrie- of handelsgebieden en havens. Daarnaast missen alle kengetallen als huurtermijn, aantal m2 en vierkante meterprijs in de zelfpromotie-uitingen en belangrijke info zoals wel/niet aanwezigheid van secretariaat, repro, meubilair en technische infrastructuur.

 

Bied je de kantoorruimte al actief aan binnen lokale en regionale (jonge) ondernemersnetwerken? Op http://www.rewin.nl?

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Wat ik doe met mijn BOG is advertenties plaatsen middels kleine posters op al mijn andere panden. ik vraag gewoon even aan mijn huurder of hij er bezwaar tegen heeft als ik een klein postertje achter zijn raam plak.

 

Wat je ook kunt doen is naar een makelaar stappen en een NO-CURE-NO-PAY afspraak maken.

Vaak hoef je dan alleen de plaatsing kosten voor funda te betalen...

Maar zoals eerder gezegd voor niets gaat de zon op... ik zou het overigens wel eerst zelf proberen.

 

Succes

Whenever I hear, 'It can't be done,' I know I'm close to success.

Link naar reactie
  • 0

@Highio

 

> ik mis een stuk profilering van PLAATSNAAM als vestigingsplaats en LIGGING t.o.v.

> grote plaatsen, industrie- of handelsgebieden en havens. Daarnaast missen alle kengetallen

> als huurtermijn, aantal m2 en vierkante meterprijs in de zelfpromotie-uitingen

> en belangrijke info zoals wel/niet aanwezigheid van secretariaat, repro, meubilair en technische infrastructuur.

Die reactie is begrijpelijk

maar dat is vaak lastig bij HL, want:

Als je weinig vertelt vraagt iemand om meer info,

en als je veel vertelt vindt iemand dat je teveel reclame maakt of naar Vraag/Aanbod dient te gaan.

Daarom: details heb ik gezet bij Vraag/Aanbod (zoals vanaf E 50,-/m2 /jr)

en nog meer info is te vinden op kantoorinfo

En sommige zaken -zoals secretariaat- zijn naar keuze mogelijk.

 

> Bied je de kantoorruimte al actief aan binnen lokale en regionale (jonge) ondernemersnetwerken?

> Op http://www.rewin.nl?

Ja maar de Rewin site is besloten en wordt meestal gebruikt door buitenlanders die richting deze regio willen.

 

 

Link naar reactie
  • 1

Beste LittleBit,

 

op de website van Rewin worden allemaal initiatieven genoemd voor coaching en netwerken. Het soort gebruik wat jou voorstaat, sluit daar goed bij aan. Echter...belangrijke info voor deze doelgroep ontbreekt in de korte aanprijzingen. Los van het feit van flinke leegstand. In dezelfde gedachte vroeg ik naar jouw inspanningen binnen de netwerken.

 

De website achter de link kantoorinfo bevat al meer info, maar ik vind deze slecht toegankelijk en foto's en plattegronden ontbreken. Het vinden van de brochure/fact sheet heeft mij wel even gekost. Misschien dat het noemen van jouw branches nog nieuwe interesse kan opleveren?

 

Tenslotte noem je een aantal steden op 50 km afstand, voor Nederland zou ik ook de dichtstbijzijnde omliggende plaatsen of gebieden noemen. Economisch klimaat en jouw bespiegeling daarop zou ik overal weglaten, dat levert namelijk niks op.

 

Groet,

 

Highio

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 1

Marktplaatsen

 

Marktplaatsen krijg je altijd snel veel potentiele huurders. Wel moet je weten dat deze potentiele huurders meestal budgetzoekers zijn en dus geen hoog budget hebben.

 

Is je kantoorruimte aan de dure kant kan je er ook voor kiezen om als titel "Exclusieve kantoorruimte in ..." te plaatsen. Je zult dan minder potentiele huurders krijgen maar de huurders die je krijgt kan je snel plaatsen en heb je op korte termijn je probleem opgelost.

 

Google Adwords

 

Net als marktplaatsen kan ook Google Adwords je snel potentiele huurders opleveren. Let weer op dat je een goede Titel kiest als hierboven.

 

Veel succes gewenst.

Bij Starting Business Kunt U Flexibel En Volledig Ingerichte Kantoorruimte Huren

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 199 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.